بسته معیشتی کرونا امشب واریز می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان؛امشب برای اقشار آسیب پذیر بر اثر بیماری کرونا طبق سنجش انجام شده توسط دولت مبالغ بسته معیشتی به حساب آنها واریز خواهد شد

 

 

مطلب نیو – در روزهای گذشته خبر اختصاص بسته معیشتی کرونا به قشرهای آسیب پذیر از طرف رئیس جمهور و هیئت دولت منتشر گردید و از طرف سازمان برنامه بودجه به آن دسته از اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر اجتماع که بر اثر انتشار ویروس کرونا به کسب و کار آنها آسیب وارد شده و همچنین دارای درآمد ثابت ماهیانه نمی باشند یک بسته حمایتی از طرف دولت به مبلغ سه میلیون تومان  اختصاص خواهد یافت.

 

 

طبق اخبار منتشر شده امشب ۲۷ اسفند ۹۸ این بسته به حساب سرپرست برخی از خانوارها که از طرف دولت تشخیص داده شده واریز خواهد شد همچنین در نشست دولت مصوبه‌ای در خصوص اختصاص یک وام ۱ تا ۲ میلیون تومانی با اقساط بلند مدت ۳۰ ماهه به برخی از کسب و کارهای آسیب دیده از بیماری کرونا تخصیص داده خواهد شد.

بازپرداخت ماهیانه این وام ها به مبلغ ۸۰ هزار تومان خواهد بود.

این وام نیاز به ضامن ندارد و اقساط وام از کارت یارانه افراد مورد نظر برداشت خواهد شد،این وام دارای سود ۱۲ درصد است که بر اساس مصوبه هیات دولت ۸ درصد آن را برنامه و بودجه پرداخت می کند.

دولت در خصوص پرداخت بسته همایش کرونا و همچنین وام در نظر گرفته شده برای کسب و کارهای آسیب دیده اعلام کرد ؛

پرداخت این بسته ها و اعطای وام ها به صورت مرحله به مرحله از پایان اسفند ماه جاری و در ابتدای فروردین ماه سال ۱۳۹۹ انجام خواهد گرفت.

  غلامرضا وثوق پرستار بیمارستان آریا و پورسینا رشت بر اثر کرونا درگذشت

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.