برنده باش در (شبکه خانگی) پخش خواهد شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

مسابقه برنده باش در شبکه خانگی

"مجری

یک برنامه جدید با اجرای محمدرضا گلزار در شبکه خانگی:

بعداز شکل گرفتن حاشیه هایی درخصوص پخش برنامه برنده باش در اردیبهشت امسال و بعداز انتقادات شدیدی که به این برنامه شد پخش این برنامه قطع شد ولی این برنامه قرار است دوباره با یک نام و دکور جدید ولی این بار در سینمای خانگی ساخته شده و نمایش داده شود.

مجری این برنامه همانند برنامه قبلی  محمدرضا گلزار است و اسپانسر هردو برنامه نیز مشترک می باشد و قرار است با ساختاری مشابه مسابقه برنده باش در یک سامانه متعلق به خود اسپانسر برنامه پخش گردد.

مسابقه برنده باش یک مسابقه تلویزیونی است که با اجرای محمد رضا گلزار و به تهیه کنندگی هشم رضایت و حمید رحیمی نادی شکل گرفت.در این مسابقه در اصل اطلاعات عمومی افراد هدف سنجش قرار میگیرد و همچنین برای آمادگی اولیه جهت حضور در مسابقه اپلیکیشنی در اختیار شرکت کننده در مسابقه قرار داده شده بود که  میتوانند جهت بالا بردن اطلاعات عمومی خود و کسب آمادگی جهت شرکت در مسابقه از آن استفاده کنند.

شرکت کنندگان با پاسخ به سئولات اطلاعات عمومی بصورت مرحله به مرحله و با افزایش مبلغ جایزه برای کسب جایزه یک میلیارد ریالی نهایی باهم به رقابت می پردازند.

بعداز شکل گیری یکسری حاشیه در اردیبهشت امسال و زمانی که قرار بود این برنامه پخش گردد با اعلام عدم پخش ان در پنج شنبه شب ربنامه عصر جدید جایگزین این برنامه گردید.
محمدرضا گلزار

حاشیه ها و حذف  برنامه برنده باش از تلویزیون:

بعداز شکل گیری یکسری حاشیه در اردیبهشت امسال و زمانی که قرار بود این برنامه پخش گردد با اعلام عدم پخش آن در پنج شنبه شب برنامه عصر جدید جایگزین این برنامه گردید.

با توجه به انتقادات به عملکرد صدا و سیما نسبت به درآمد زایی از طریق اپلیکیشن هایی که در رسانه ها منتشر گردیده و همچنین با اعلام اینکه این برنامه مصداق قمار و برنامه های بخت آزمایی است توسط  برخی مراجع تقلید، در نهایت پخش این برنامه تلویزیونی متوقف شد.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.