بازیگر نقش (امیر) در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی سامان صفاری و عکس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی سامان صفاری و عکس

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر هنرمند ایرانی که در نقش امیر بازی میکند کیست؟ عکس های شخصی سامان صفاری و خلاصه سریال دلدادگان در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید

 

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر نقش امیر

سامان صفاری متولد۳۰ شهریور۱۳۶۶ است. وی در زمینه ی بازیگری سینما و تلویزیون و مدلینگ حرفه ای فعالیت دارد. سامان اصالتا اهل شهر یزد می باشد. سامان دارای دو  برادر به نام های ابوالفضل و اشکان که فیلمنامه نویس و تهیه کننده هنری و ساکن آلمان می باشند، است.

تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته جهانگردی در دانشگاه آزاد ادامه داده است و به‌طور اتفاقی و با رفتن به کلاس‌های آزاد، در سل 86 وارد حرفه بازیگری میشود.

بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی سامان صفاری و عکس

خلاصه سریال دلدادگان

افسانه مشکات به دلیل خصومت شخصی که با خانواده پور سلیم داشت، پسر این خانواده امیر پور سلیم را در شرکت واردات و صادرات خود استخدام کرد تا پول شویی ‌و تخلف‌ هاي‌ مالی شرکت را به گردن او بیندازد و بعد همراه دخترش ارغوان از ایران بروند. اما در ادامه ی داستان ارغوان و امیر به هم دل می دهند.

بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی سامان صفاری و عکس

بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

سامان صفاری در کنار چهره های پیشکسوتی چون مهرانه مهین ترابی ، مسعود رایگان ، پانته آ بهرام و …. در سریال دلدادگان بازی میکند. سامان صفاری بازیگر نقش امیر در این سریال است.

سامان صفاری در نقش امیر به‌عنوان حسابدار وارد شرکتی می‌شود که پراز فساد مالی است و در واقع او یک پلیس مخفی است که برای ماموریت وارد شرکت شده است و در ادامه فیلم متوجه ارتباط خانوادگی خود با صاحب شرکت می‌شود.

  بیوگرافی «ابراهیم تاتلیسس» و همسرش + معرفی آثار و عکس های جدید

نقش امیر در سریال دلدادگان

این بازیگران مرد ایرانی، به‌صورت اتفاقی و با شرکت در کلاس‌های آزاد، در سال ۸۶ وارد عرصه بازیگری شد. او برای اولین‌بار در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۳ساله بود به پیشنهاد یکی از دوستانش در فیلم کوتاهی به نام “قیلوله” بازی کرد. این فیلم جایزه بهترین فیلم آسیا را در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دست آورد.

بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان کیست؟ + بیوگرافی سامان صفاری و عکس

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.