بازیگر «بازی تاج و تخت» هم به کرونا مبتلا شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کریستوفر هیویو بازیگر هالیوودی که به خاطر بازی های جذابش در سریال «بازی تاج و تخت» یک هنرپیشه کاملاً شناخته شده می باشد در جدیدترین پست خود در صفحه شخصی اش خبر ابتلایش به بیماری کرونا  را منتشر کرد

 

 

مطلب نیو – کریستوفر هیویو با انتشار یک پست جدید در صفحه شخصیش تایید کرد که به بیماری ویروسی کرونا مبتلا شده است،او هم اکنون به همراه خانواده‌اش در نروژ زندگی می‌کنند و در قرنطینه شخصی قرار گرفته است و طبق گفته خودش دارای علائم سرماخوردگی می باشد و تا زمانی که لازم باشد در قرنطینه خانگی باقی خواهد ماند.

کریستوفر هیویو یکی از بازیگران فصل دوم سریال «ویچر» می باشد و خبر ابتلاء او به بیماری کرونا می‌تواند در روند ساخت این سریال تاثیر گذارد باشد.

اخیراً تام هنکس و ادریس آلبا بازیگران سینمای هالیوود اعلام کردند که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و در قرنطینه خانگی به سر می برند

 

 

شیوع ویروس کرونا در سطح جهان باعث ابتلاء بسیاری از افراد به این بیماری گشته و بسیاری از هنرمندان و سیاستمداران در سراسر جهان با این بیماری درگیر شده اند.

شستشوی مرتب دستها با آب و صابون و حفظ فاصله ۱.۵ متری در ارتباط با دیگران می تواند مانع از ابتلاء اشخاص به این بیماری گشته ولی مهمترین گزینه برای قطع شیوع بیماری کرونا می تواند در خانه ماندن و رعایت اصول بهداشتی باشد.

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.