اکبر خرمدین؛ دامادم را با همدستی دختر کشتم + اولین عکس از داماد خانواده خرمدین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از اعترافات جدید اکبر خرمدین مبنی بر کشتن دختر و دامادش حال اخبار تازه ای در رابطه با قتل دامادش منتشر شده است

اکبر خرمدین؛ دامادم را با همدستی دختر کشتم + اولین عکس از داماد خانواده خرمدین

مطلب نیو- پس از اینکه خبر قتل بابک خرمدین کارگردان مشهور ایرانی در رسانه‌ها منتشر شد و پدر و مادر این کارگردان به قتل فرزندشان اعتراف کردند به تازگی ابعاد جدیدی از این قتل به گوش می‌رسد. اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش نیز اعتراف کرده است.

اکبر خرمدین در تازه ترین اعترافات خود گفت با همدستی دخترم دامادم را کشتم .دامادم خواهرزاده‌ام بود و با آرزو تصمیم به قتل فرامرز گرفتیم. پس از قتل او نیز دخترم را به همان شیوه کشتم.

او در اعترافات خود می‌گوید یک شب داماد و دخترم را برای شام به خانه‌مان دعوت کردیم آن شب زرشک پلو با مرغ داشتیم. دخترم تعداد ۸۰ قرص خواب آور را تهیه کرده بود و در غذای شوهرش ریخت پس از اینکه فرامرز دامادم بیهوش شد او را به حمام بردیم و به همراه همسر و دخترم جسد او را مثله کردیم

  فیلم/ تکرار ماجرای (دهقان فداکار) این بار برای قطار گرمسار - فیروزکوه

پس از چندی از این ماجرا در سال ۱۳۹۷ من و مادرش تصمیم گرفتیم که آرزو را هم پیش شوهرش بفرستیم. آرزو کله پاچه خیلی دوست داشت. یک روز برای او کله پاچه گرفتم و بیدارش کردم تا کله پاچه بخورد. مادرش تعدادی قرص بیهوشی در غذای او ریخت و پس از اینکه او بیهوش شد مانند فرامرز او را به حمام بردیم و جسد او را مثله کردیم و به همه دوستان و اطرافیان گفتیم که آرزو به ترکیه مهاجرت کرده است.

اکبر خرمدین؛ دامادم را با همدستی دختر کشتم + اولین عکس از داماد خانواده خرمدین

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.