افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی بین 5 تا 30 میلیون تومان + لیست آخرین قیمت ها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

در هفته گذشته شاهد افزایش قیمت بسیاری از محصولات خودروی های داخلی و  همچنین خارجی در بازار بودیم . بررسی ها نشان می دهد که این افزایش قیمت تنها مربوط به خودروهای تولید داخل نبوده و خودروهای وارداتی را نیز شامل گشته است.

 

افزایش قیمت خودروها در هفته ای که گذشت:

در هفته گذشته شاهد افزایش قیمت بسیاری از محصولات خودروی ها داخلی و  خارجی در بازار بودیم . بررسی ها نشان می دهد که این افزایش قیمت تنها مربوط به خودروهای تولید داخل نبوده و خودروهای وارداتی را نیز شامل گشته است.

این در حالیست افزایش قیمت برخی از خودروها از ۵ میلیون تا ۳۰ میلیون در هفته گذشته افزایش پیدا کرده و این وضعیت قیمت در خصوص خودروهای داخلی برای خودروهایی که قیمت آنها پایین تر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز می باشد به چشم می خورد.

برای مثال در این میان سمند با افزایش قیمت ۹ میلیون تومانی در پایان این هفته به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری ها از بازار خودرو،امروز جمعه ۱۸ بهمن نیز در برخی از  محصولات ایران خودرو و سایپا شاهد افزایش قیمت بودیم.

 

لیست آخرین قیمت خودروهای داخلی :

 

در هفته گذشته شاهد افزایش قیمت بسیاری از محصولات خودروی های داخلی و  همچنین خارجی در بازار بودیم . بررسی ها نشان می دهد که این افزایش قیمت تنها مربوط به خودروهای تولید داخل نبوده و خودروهای وارداتی را نیز شامل گشته است. در هفته گذشته شاهد افزایش قیمت بسیاری از محصولات خودروی های داخلی و  همچنین خارجی در بازار بودیم . بررسی ها نشان می دهد که این افزایش قیمت تنها مربوط به خودروهای تولید داخل نبوده و خودروهای وارداتی را نیز شامل گشته است.

 

 

 

 

همچنین ببینید:

گزارش تصویری امداد و نجات هوایی و انتقال دو اسکی باز برای جستجوی کوهنورد مفقود شده در علم کوه

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.