احمد صمدی خبرنگار صدا و سیما به شبکه سعودی ایران اینترنشنال پیوست !

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

 

شرح ماجرا:

براساس گزارش خبرگزاری تابناک احمد صمدی گزارشگر و خبر نگار اعزامی صدا و سیما ایران به کشور آلمان در جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ در استودیو شبکه سعودی ایراناینترنشنال حضور پیدا کرد  و در خصوص  روابط ایران و ناتو  به موضع گیری پرداخت.

 

 

شبکه سعودی ایران اینترنشنال:

شبکه ایران اینترنشنال یک شبکه ماهواره‌ای است که استادیوی آن در شهر لندن قرار گرفته و در اصل یک شبکه سعودی به حساب می آید که تمامی بودجه آن توسط سعودی‌ها تامین می شود این شبکه در حال حاضر در تلاش برای جذب خبرنگاران و روزنامه نگاران از سایر شبکه ها نظیر بی بی سی و غیره می باشد ،این در حالی است که بعضی از این خبرنگاران که پست های مدیریتی در شبکه های دیگر دارند به خاطر پرداخت دستمزد های سطح بالا حاضر می شوند در این شبکه در شغل هایی در سطح پایین تر مشغول به فعالیت گردند.

 

همچنین ببینید: فیلم جشن انتخاباتی غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران خبرساز شد

 

 

عدم بازگشت برخی از خبرنگاران اعزامی صدا و سیما از کشورهای محل ماموریت:

در خصوص خبرنگاران اعزامی از طرف صدا و سیما به کشور های دیگر، معمولاً برخی از آنها پس از پایان ماموریت دیگر به کشور باز نمی گردند و به کشورهای دیگر پناهنده شده یا مهاجرت می‌کنند و در این خصوص لازم است که تدابیری اندیشیده شود تا در سالهای آینده شاهد گسترش اینگونه اتفاقات نباشیم.

 

حضور احمد صمدی خبرنگار صدا و سیما در شبکه ایران اینترنشنال:

احمد صمدی که روز جمعه 25 بهمن ماه با حضور در این شبکه سعودی رسماً ارتباط خود را با رسانه‌های رسمی ایران اعلام کرد.

در این خصوص بیان کرد که این خبرنگار به مدت سه سال در آلمان دارای ماموریت خبرنگاری از طرف صدا و سیما بوده و بعد از پایان ماموریتش درخواست مرخصی یک ساله و بدون حقوق کرده و در کشور آلمان باقی مانده و کارهای اقامت خود را در آنجا انجام داده و حالا در استودیو سعودی اینترنشنال در لندن حضور یافته است.

  شایعه تجزیه طلبی بابک نهرین حقیقت دارد؟ +ویدئو/ امید دانا مدعی شد

این در حالی است که پس از مزدک میرزایی و احمد صمدی ممکن است برای برخی از برنامه‌سازان یا خبرنگاران اعزامی صدا و سیما با توجه به دستمزدهای کلان و وسوسه انگیز برخی از شبکه ها به فکر عدم بازگشت به ایران و پناهندگی و اقامت در کشورهایی که در آنها مأموریت داشته اند دور از انتظار نباشد.

این مسئله میتواند به عنوان سوء استفاده به اعتمادی که به آنها در خصوص انجام ماموریت شان شده باشد و لازم است در این خصوص تمهیداتی در نظر گرفته شود تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.