آرمان عبدالعالی کیست (صفحه اینستاگرام و بیوگرافی)

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

آرمان عبدالعالی کیست (صفحه اینستاگرام و بیوگرافی)
آرمان عبدالعالی

آرمان عبدالعالی کیست (صفحه اینستاگرام و بیوگرافی) + ماجرای قتل غزاله شکور و حکم قصاص

 

 

 آرمان عبدالعالی در شهر تهران در سال ۱۳۷۵ متولد شده و در رشته کامپیوتر به تحصیل پرداخت در سن ۱۷ سالگی پس از به قتل رساندن نامزد خود بهنام غزاله شکور به زندان رفت.

به علت اینکه سن او زیر ۱۸ سال بوده حکم اعدام او اجرا نشد او در زندان به تحصیل خود در رشته تربیت بدنی ادامه داد و موفق شد که از راه دور در رشته کارشناسی قبول شود.

غزاله شکور
غزاله شکور

ماجرای قتل غزاله

او که متهم به قتل غزاله شکور است در روزهای گذشته پس از تایید حکم آماده اجرای حکم قصاص بود ولی حکم قصاص او به تعویق افتاد او در اظهارات خود بیان کرده است.

پس از اینکه غزاله به خانه او آمده در حین خروج از خانه به خودی خود از پله ها افتاده و فوت کرده است.

در تحقیقات قضایی مشخص شد که او با ضرباتی بر سر به قتل رسیده است ولی آثار خون بر روی میله بارفیکس  موجود در خانه آرمان و کشف قطرات خون مشخص گردید که غزاله در اثر برخورد جسم سنگین به سر فوت شده.

سپس با اعتراف خود آرمان مبنی بر اینکه جسد را در یک چمدان گذاشته و از خانه خارج کرده است و سپس در یک سطل زباله رها کرده هنوز تحقیقات قضایی در خصوص پیدا کردن آثاری از جسد غزاله شکور ادامه دارد ولی تاکنون جسد او پیدا نشده است.

 آرمان در زمان قتل غزاله ۷ روز کوچکتر از ۱۸ سالگی بوده و دستگاه قضایی تهران او را با عقل کاملا رشد یافته تشخیص داده و رای بر قصاص او دادند.

ماجرای آشنایی آرمان و غزاله بر اساس اظهارات آرمان :

آنها در یک سفر خانوادگی آنتالیا با هم آشنا شدند و پس از برگشت به ایران ارتباط آنها ادامه داشته و قصد ازدواج با هم داشتند.

او بیان می کند که در روز ۱۲ اسفند ماه در حدود ظهر وقتی که پدر و مادرش در خانه نبودند غزاله را به خانه دعوت کرده و با او صحبت می کند و به او می‌گوید که می‌خواهد برای ادامه زندگی به خارج از کشور برود و باید رابطه‌شان به اتمام برسد.

چون غزاله قبول نمی‌کند و جر و بحثی بین آنها به وجود می آید آرمان از او به سختی عصبانی شده و او را به قتل میرساند.

در ادامه تصویر آرمان را بر روی صفحه اینستاگرامش میبینیم

 

آرمان عبدالعالی کیست (صفحه اینستاگرام و بیوگرافی)
اینستاگرام آرمان

اجرای حکم اعدام چه روزی است

حکم اعدام آرمان عبدالعالی قرار بود که در روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه ۹۸ به اجرا درآید ولی به علت رسانه‌ای شدن این ماجرا اعدام به تعویق افتاد.

در این بین تلاش هنرمندان برای جلب رضایت خانواده غزاله بی نتیجه مانده است و فعلاً حکم قصاص 30 روز تعویق افتاده است.

 در این خصوص درخواست عفو بین الملل برای اجرا نکردن حکم قصاص آرمان به دستگاه قضایی بیانیه ای اعلام داشته است.

سازمان عفو بین الملل از دستگاه قضایی ایران درخواست کرده که اعدام آرمان عبدالعالی را اجرا نکند زیرا او در زمان قتل کمتر از ۱۸ سال داشته و هنوز جنازه غزاله پیدا نشده است ست و ابهاماتی در خصوص قتل غزاله در پرونده موجود می باشد.

  حکم اعدام بخاطر قتل شوهر سابق زن صیغه ای + جزئیات محاکمه

حکم قصاص آرمان عبدالعالی که متهم به قتل غزاله دختر مورد علاقه اش می باشد در دیوان عالی کشور تایید شد در ادامه با ماجرای قتل غزاله با ما همراه باشید

حکم قصاص (آرمان عبدالعالی) تایید شد

آرمان‌عبدالعالی در سال ۹۲ متهم به قتل غزاله شکور گردید او متهم است که غزاله را در خانه شخصی خود به قتل رسانده و جسد او را  در سطل زباله رها کرده است.

ماجرای جنجالی قتل غزاله با شکایت خانواده او و درخواست قصاص آرمان عبدالعالی چندین بار در دادگاه تجدید نظر مورد بررسی قرار گرفت.

در نهایت حکم قصاص آرمان توسط دیوان عالی کشور تایید شد

یکی از نکات مورد توجه در این پرونده پیدا نشدن جسد غزاله بود و وکیل مدافع آرمان در دادگاه

مدعی شده بود که به احتمال قوی غزاله زنده است 

اگرچه آرمان نزد دوست خود به قتل غزاله اعتراف کرده بود در جلسه بعدی دادگاه ادعای خود را

پس گرفت و مدعی شد که زمانی که غزاله را در سطل زباله رها کرده او زنده بوده و نفس میکشیده است

توقف حکم اعدام آرمان درآخرین ساعات

توقف حکم اعدام آرمان درآخرین ساعات

کمتر از ۲۴ ساعت پیش از اجرای حکم قصاص آرمان پسر جوانی که ۷ سال‌ و نیم قبل جان دختر مورد علاقه‌اش به نام غزاله را گرفته بود،

دستور توقف اجرای حکم باعث شد او و دیگر محکومانی که قرار بود امروز پای چوبه‌دار بروند.

در نهایت به‌صورت موقت از مجازات مرگ نجات یابند و به بند زندان بازگردند.

پرونده آرمان از ۱۴ اسفند سال ۹۲ به جریان افتاد و در این سال‌ها جنجال زیادی در رسانه‌ها به پا کرد.

بیوگرافی پدر و مادر غزاله شکور

پدر و مادر غزاله کیست ؟

مادر غزاله دختری بدون جسد شخصی به نام ناهید شکوهی میباشد.غزاله شکور در خانواده ای کم جمعیت در تهران به دنیا آمد و تک فرزند خانواده شکور است.

مادرش ناهید شکور و پدرش داود شکور نام دارد. پدر و مادر غزاله مقتول ۸ ساله است که در داغ فرزند می سوزند و تنها قصاص می خواهند.

حکم قصاص «آرمان عبدالعالی» اجرا شد

حکم قصاص «آرمان عبدالعالی» اجرا شد

به گزارش ایسنا مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:

«حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم

تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی، شورای حل اختلاف و فعالین فرهنگی و

اجتماعی کشور طی سالهای اخیر به منظور جلب رضایت اولیای دم که تا اخرین لحظات هم ادامه داشت،

سحرگاه امروز سوم آذر ماه در زندان رجایی شهر اجرا شد.

آرمان عبدالعالی، در سال ۱۳۹۲ مرتکب قتل غزاله شکور شد و به قصاص محکوم گردید.»

اظهارات مهم وکیل پرونده آرمان عبدالعالی: «آرمان» هیچگاه به قتل اعتراف نکرد

اظهارات مهم وکیل پرونده آرمان عبدالعالی: «آرمان» هیچگاه به قتل اعتراف نکرد

ولی الله حسینی یکی از وکلای پرونده آرمان عبدالعالی درباره اجرای حکم اعدام آرمان گفت: آرمان هیچگاه در دادگاه به قتل اعتراف نکرد.

وکیل آرمان عبدالعالی با بیان اینکه در زمان اعاده دادرسی خیلی زود حکم از سوی دیوان عالی کشور تائید شد، گفت:

حکم آرمان در دیوان عالی سه روزه صادر شد که به نظر من جا داشت بیشتر روی پرونده تمرکز شود.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

32 نظر

  1. پسره دختررو برده خونشون و جوری هلش داده که سرش جوری به تخت بخوره که بیهوش بشه و نتونه جیغ و داد یافرار یا دفاع کنه از خودش.بعد با میله بارفیکس انقدر زدتش تا بمیره.خودش گفت که یه جایی از دوستش کمک گرفته و اون هم اونجایی بوده که میخواسته جنازرو مفقود کنه.خب!اول از همه اینکه چجوری میتونسته یه دختر۵۰کیلویی رو توی کیسه زباله جا کنه؟اول اومدن با همون میله بارفیکس یا هر چیز دیگه ای انقدر زدنش کنه استخوناش له بشن و راحت بشه توی کیسه زباله جا کردش.حالا یه سوال پیش میاد:اینکه اگه همینجوری انداخته باشنش توی کیسه زباله و همینجوری بندازنش توی سطل زباله،یعنی مامورای شهرداری تا حالا شک نکردن و به پلیس اطلاع ندادن؟خود پلیس حتی،متوجه نشده؟اونها هم که انقدر ها هم خنگ نبودن که همینجوری لو برن.
    اومدن چیکار کردن؟خود آرمان هم گفت که غزالرو توی ۱۵تا کیسه زباله پیچیده بوده.اما نگفت چجوری و مسلما یه آدم درسترو باهاش اینکار رو نکردن چون سریع جنازه پیدا میشد.پس اومدن اونو به۱۵تیکه تقسیمش کردن و هر تیکه رو توی یه کیسه زباله جدا.هر کیسه زباله رو هم توی یه سطل زباله جدا.اینجوری دیگه هیچکس هم فکرش سمت این نمیره که این یه تیکه گوشت قبلا یه آدم سالم بوده.در باره ی اعتراف دوم آرمان خب اینکه شایدDNAغزاله روی پله ها بوده میشه اینو گفت که خون از کیسه(ها)ریخته باشه روی پله.تو اعتراف اول راستش رو گفته ولی اعتراف دومش رو تو زندان همبنداش یادش دادن که اینجوری مجازاتت سبکتر میشه یا اینکه وکیلش بهش یاد داده که اینو بگو.آرمان توی اون سن کم چنین جنایتی رو مرتکب شده اونوقت حالا اگه قرار باشه زنده بمونه و راحت توی این کشور بزرگ بشه پس خدا به داد برسه برای قتلهایی که در آینده قراره انجام بده!
    فوقش اگه آرمان اعدام بشه پدر و مادرش یه بچه ی دیگه دارن که دلشون به اون خوش باشه ولی غزاله تک فرزند بود و تنها امید و آرزوی پدر و مادرش بود و به جز اون دیگه بچه ای نداشتن.
    با این شرایطی که از اول تا آخر گفتم واقعا ناجوانمردانست اگه آرمان اعدام نشه!

  2. انشالله که اعدام بشه
    از ته قلبم. موافق اعدام این پسر هستم

  3. در ایران ادمها بی توجه به تبعات ورود غیر مسئولانه اشان به بحث‌مخالفت با اعدام در عمل به ابزاری در دست جنایت کاران تبدیل می شن . مخالفت با اعدام در کشورهای توسعه یافته هزاران دلیل براش وجود داره که اون دلایل در کشور امروز ما نیست . ضمن این که این مخالفت به یک پرستیژ تبدیل شده . انگار فقط قاتل هست که انسان هست و خانواده مقتول فقط محکوم به گذشتن از حقشان هستند . تناقض در حرف و عمل این ادمها هم فراوانه و اینکه مطلقا خودشان حاضر نیستند در شرایط مشابه چنین تصمیماتی بگیرند . یک مورد خیلی مشخص داستان کشته شدن روح الله داداشی بود انطور که گفته شد روح الله داداشی ان روز میخواسته برای اخذ رضایت از خانواده ای که فرزندشان توسط اقای قرایی کشته شده بود بره منتهی خودش که کشته شد خانواده روح الله داداشی اصلن اجازه ندادن کسی راجع به عفو قاتل روح الله اصلن کسی ورود پیدا کنه و سریعا هم دنبال کردن طرف هر چه زودتر اعدام بشه. به نظر من باید از فشار روانی به خانواده مقتول خود داری بشه و پدر و‌مادر مقتول را باید راحت بگذارند برای تصمیمی که میخواهند بگیرند . هیچ دلیلی وجود ندارد که اگر گذشت کنند به سود جامعه است و این حرفها بیشتر فاقد مبناست و فقط و صرفا تکرار طوطی وار است

  4. اصلا با اعدام ارمان نیستم بیچاره پسره گناه داره جوون بوده نمیدونسته بعدشم دختر خودش گفته بیا همو ببینیم ب پدر و مادرش دروغ گفته ، گفته میرم دندانپزشکی اما رفته خونه ارمان ارمان هم گفته بیا قطع رابطه کنیم گفته نه من قبول نمیکنم بعدش هم دیگه هی غزاله اصرار کردع ولی ارمان قبول نکرد و ی هول به غزاله داد غزاله هم سرش خورد ب پله ها و متاسفانه فوت شد بعدشم اونی ک میگه بدنشو تیکه تیکه کرده گلم مگه میشه به این سرعت تیکه تیکه کرد حتما بدنشو توی ۱۵ تا سطل زباله بزور جا کردع دختر رو وگرنه پسر بیچاره چجوری بیاد این دختر رو تیکه تیکه کنه مقصر اصلی غزاله خانوم بوده اصلا با اعدام ارمان موافق نیستممممم😒😒😒😒😒💦🌈😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕

  5. سید اکبر هوشمندی

    هیچی دیگه هرکی بره با خیال راحت آدم بکشه.
    بعد شما هم بیان تو فضا مجازی بگین نه به اعدام.
    تو نودونه درصد روابط اینطوری پسرا فقط برا سواستفاده از دختران ساده بخت برگشته است. خدا به خانواده مقتول صبر بده. وکسی که آسایش را ازشون گرفت نابود کن.

  6. ……، بهتر که به ….

  7. درود بر همه خوبان…
    با اعدام مخالفم.. ، بویزه دراینمورد که هنوز جسد مقتول پیدا نشده..اگر یک درصد در نظر بگیریم که غزاله در جایی زنده باشه اونوقت تکلیف چیه؟؟

  8. با سلام، نظرات دوستان رو خوندم ، جالب بود ! من هم نظرم رو میگم با احترام به همه و همچنین احترام به خانواده های طرفین ماجرا و آرزوی ارامش روح قاتل و مقتول (امروز ارمان اعدام شد) و روحشان شاد. اول اینکه اگر غزاله خانوم بدون اجازه خانواده اش ! به دیدار نامزدش! میرود هیج اشکال شرعی و قانونی ندارد ولو اینکه به خانواده اش آمار اشتباه بدهد. دوم اینکه اصلا به فرض اینکه ایشان اشتباه کرد!ولی آیا این مثلا اشتباه !باید به قیمت از دست رفتن جانش ! آنهم به طرز فجیع تمام شود ؟! سوم اینکه ایا هیچکدام از دوستانی که کامنت گذاشتند و مخالف اعدام بودند ! آیا اصلا حتی برای یک لحظه ! خودشان را جای خانواده مقتول گذاشتند؟! اگر دختر یا خواهر خودتان بود هم همین را میگفتید!؟ بعدی اینکه طبق گفته مادر مقتول ، جناب آرمان عذرخواهی که هیچ حتی سلام هم به خانواده مقتول نمیکردن و انگار طلبکار هم بودن ! و انتظار تشویق هم داشتند لابد! حتی اگر قهرمان جهان هم که باشی حق نداری جان یک موجود زنده ولو اینکه یک بچه گنجشک هم باشد را بگیری بدون دلیل ،البته بلا تشبیه. مورد بعدی اینکه قاتل حتی محل جنازه را به خانواده اش اطلاع نداد و خانواده غزاله ( روحش شاد) نمیدانند سرنوشت جسد تنها فرزندشان ،آنهم دختر بیگناهشان ! چه شده است و این نکته بسیار مهمی میباشد‌. بنده هم خیلی ناراحتم ؛هم از قتل فجیع غزاله و هم اعدام آرمان ، ولی خیلی بعید نیست اگر امثال آرمان ها به جزای اعمالشان نرسند چه بسا در آینده ،جوانان دیگری !مسیر را اشتباه طی نمایند و فجایع بدتری رخ دهد. و مرتکب شوندگان این جرمها نیز بیشتر احساس غرور و سربلندی هم نمایند ! نمیدانم دقیقا دلیل ارمان برای ارتکاب این عمل زشت چه بود ولی هر چه بود حق کشتن غزاله را نداشت و البته با توجه به اعتراف اولیه قاتل به عمل قتل عمد ، انهم در حالیکه تحت فشار نبوده ! اعترافات بعدی و کتمان نمودن قتل و بیان اینکه فقط نامزدش را هُل داده !! تا حدود زیادی غیر قابل باور میباشد .البته هر اتفاقی ممکن است رخ داده باشد ولی حتی در صورت بیگناهی، چرا جنازه را معدوم نمود. به امید روزی که همه ما در هر سطحی!! در ایران !! یاد بگیریم که جواب هر مخالفتی را با نابودی مخاطبمان ابراز نداریم و با مسالمت و تفکر و تعقل برخورد کنیم . سپاس و بدرود

  9. حقش بود.روح غزاله شاد

  10. ای کسانیکه مخالف اعدامش بودین بعداز۸سال.بدانیدپدر مادرغزاله مردن وزنده شدن تاقاتل اعدام بشه.نمک رو زخمشون نپاشید.اگردختریابرادریافرزندشمابود.همین میگفتین.صداتون جای گرم درمیاد

  11. این که بگن آرمان رو اعدام کنیم تا از ایجاد قاتل دیگه ای در جامعه پیشگیری کنیم همیشه درست نیست و قیاس مع الفارق هست . دو نفر ممکنه قاتل باشند ولی شرایط ایجاد قتل در هر کدومشون تفاوت داشته باشه ؛ یکی ممکنه دچار خشم شده باشه یکی جنون ادواری داشته باشه یکی سهوا مثلا در تصادف کسی رو به قتل برسونه … همه شون هم حکم اعدام می گیرند ولی اعدامشون از بروز یک قتل دیگه و یک قاتل دیگه جلوگیری نمی کنه
    در واقع صورت مساله رو پاک می کنیم و مساله و مشکل همچنان لاینحل باقی می ماند . این مهم هست که چه کنیم قتلی اتفاق نیافته و همه جامعه باید با هم به رفع این مشکل کمک کنیم وگرنه کار دستگاه قضایی صدور حکم و اجرای اون هست قبل از این که به مرحله آخر برسه چه کنیم ؟
    چه کنیم که دیگه شاهد آرمان ها و غزاله ها ، سمیه ها و شاهرخ ها و … نباشیم .
    این بین دونفر از بین نرفتند پدرمادرهاشون هم از بین رفتند دو خاتواده نابود شد
    الان مادر غزاله داغداره ولی آتیش رو دل مادر آرمان هم هست
    آتشی که خاموش نمیشه
    اون مادررهم از امروز مرد . هر زمان که به جان دادن پسرش بالای چوبه دار فکر کنه هر زمان یادش بیاد در زمان اجرای حکم چه به روزگارش اومده و اون لحظاتی که بچه ش بالای دار جان می داده اون مادر اون مادرررر اون پدرر … فقط می تونم بگممم مردن از این به بعد هم هر بار یادشون بیاد می میرند
    یکی بیاد به داد دل خانواده ها برسه و اونها رو دریابه

    با عرض تسلیت به هر دو خانواده محترممم امیدوارم خداوند به دلهای داغدارشون صبر و بردباری بده

  12. به نظر من وقتی یه نفر به این راحتی یک انسان دیگه رو میکشه حتما مجدد مرتکب قتل بعدی میشه واقعا برام جالبه از یه قاتل حمایت میکنید خودتون رو بزارید جای پدر و مادر این دختر ببینم بازم به این راحتی از یه قاتل دفاع میکنید

  13. یکی از دوستان من دختری داش هم سن همین خانم.روزی با نامزدش قرار میزاره که برن بیرون در مورد چیزی صحبت کنن.اما پسر با کمک دوست دختر جدیدش دختر دوستمو میکشه و جنازشو اتیش میزنه اما خدارو شکر پلیس به همه چیز داستان پی میبره.حالا خدا میدون جریان اون دختر خدا بیامورز که توسط ارمان کشته شده یا نشده چیه.اما مطمعن باشید پلیس همه جوره تحقیق میکنه و حالا که به این نتیجه رسیده که قتل اتفاق افتاده.مگرنه چون پرونده یک جورای جهانی شده ساده ازش نمیگزره که کسی بخواد بی گناه اعدام بشه.حالا دیگه هردو رفتن و امیدوارم خدا به خانوادها صبر بده.ما هیچ کدوم جای هیچکس نیستیم تا ببینی در موقعیت چه تصمیمی میگیریم.امید وارم دیگه تو مملکت از این داستانها نباشه

  14. محمد نورکجوری

    اینکه ولی دم ببخشند و قصاص نکنند و قاتل بعد از اندک مدتی ازاد شود میتواند خیلی درد ناک باشد . ای کاش برای ولی دم انتخاب دیگری هم بود مثلن حبس ابد . مشکل خود قانون است . اگر ولی دم بجز قصاص انتخاب دیگری داشت شاید امار قصاص به صفر هم میتوانست برسد . تعجبم از این است که فقهای امور شرع و قانون برای جرم بسیا رسنگینی مانند ربا
    با استدلالهای شرعی.. قانون خدا را کاملن معکوس میکنند و ما این را در قوانین موجود بانکداری اسلامی سالهاست که داریم تجربه میکنیم و فقط اقای جوادی املی بودند که از این وضع خجالت اور و سرا پا الوده به گناه اعلام برائت کرده و حرام شمردند . اما اینجا که پای جان انسانها در میان است هیچ فقیه شرع را نمیبینیم که اندیشه کند و انتخاب مجازات جایگزین قصاص را برای ولی دم را به عنوان جایگزین شرعی قصاص معرفی نماید . یعنی پول از جان مهمتر است و منافع ربا خوران
    را می ایند توجیه شرعی میکنند اما برای مادر پدر داغدیده که نه میخواهند جان جوانی را مجددن بگیرند و نه میتوانند بپذیرند که جان جگر گوشه اشان انقدر بی اهمیت است که قاتل با دادن مقداری پول بدون هیچ مجازاتی ازاد شود .
    انگار مالی را دزدیده بوده که با رد مال دوباره ازادیش را بدست اورده

  15. ۱۷سالش بوده.کودک بوده پورنگ میدیده.چه مسخره بازی ها.۱۷ کجاش بچه هست.این چه کودکی است که میتواند۱سال بعدش گواهینامه بگیردیاخدمت سربازی برود.

  16. مادرغزاله گفته.اولش میخاستیم رضایت بدیم.چون تودادگاه جلویش راه میرفته.حتی یک عذرخواهی حتی یک نگاه به انهانکرده.بیشترناراحت شده ومصمم ترشده که روی اعدام پافساری کنه

  17. یاصاحب الزمان ادرکنی

    یه دوستی گفته بود.نبایداعدامش کنن.زنده بمونه وعذاب وجدان داشته باشه.وعذاب باشه بعدازمرگش.واگراعدامش کن.حیات ازش گرفته میشه .وپاک به اون دنیاپامیزاره مثل یک نوزاد..من نمیدونم این استدلال ازکجااورده..اتفاقا برعکس. خداوندمتعال گفته است کسانیکه خودکشی یاقتل انجام میدهن مادام عمروابددرجهنم خواهندبود.وهیچ وقت رنگ بهشت رانخواهنددید.اگراینطوره پس صدام غاصب جنایکارحالا بایدتوبهشت برزخی باشد.اصلا باعقل ومنطق جوردرنمیاد.یاعلی

  18. عاقبت دوستی های پسرودختر……که اسلام حرام کرده.هی دخترپسراعبرت بگیرین.ازدواج کنید.سنت پیامبراجراکنید.زیرنظروالدین نه این خودسرانه عاشق هم بشین وخودسرانه قرارپنهانی بذارین که این عاقبتشه.کشور روبه پیری است.شیرینی فرزند به مراتب بهترازرفتن زن وشوهربی فرزندکه برن کافی شاپ وکافه چینووکافه گلاسه بخورن.حرف من نیست .حرف استادقرائتی است

  19. چه خوب که قاتل غزاله اعدام شد همون طور که قاتل آتنا و ستایش و سلاله و ندا و زن دارابکلایی و … اعدام شدن کاش همه ی قاتلینی که مقتولشون زنی یا دختری بی دفاعه قصاص بشن

  20. بدون خواندن پرونده مردم چه جوری قضاوت می کنند.
    نمی‌شود قضاوت کرد.
    این ادله هایی که در رسانه مطرح شده نمی‌تواند شخص را قاتل اعلام کند.
    شاید مواردی بنا به ملا حظات، بیان نشده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.