اولین گفتگو با سینا صفاوردی دانشجوی ایرانی در قرنطینه کرونای تهران

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 

اولین گفتگو با سینا صفاوردی دانشجوی ایرانی در قرنطینه کرونای تهران

 

اولین گفتگو با دانشجویان در قرنطینه به گزارش رکنا :امروز تعداد 51 دانشجو به همراه تعداد دیگری از اتباع خارجی مربوط به کشورهای دیگر به وسیله یک هواپیمای اختصاصی به ایران انتقال داده شدند ولی بقیه اتباع خارجی با همان پرواز مستقیما به کشور های خود فرستاده شدند.

دانشجویان ایرانی به یک قرنطینه مخصوص کرونا انتقال داده شده اند و قرار است به همراه یک تیم پزشکی در کنار آنها تا دو هفته در قرتطینه باقی بمانند و در صورت نداشتن علائم این ویروس از قرنطینه خارج شوند.

طبق اخبار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت یکی از دانشجویان انتقالی از ووهان به ایران دارای علائم این بیماری می باشد که در قرنطینه تحت مراقبت و آزمایشات لازم قرار گرفته است.

در خصوص امکان ورود ویروس کرونا ب کشور تمهیدات لازم پیش بینی شده و 8 بیمارستان در تهران با اتاق ایزوله کرونا در حال آماده باش هستند و به دیگر استان ها هم در خصوص در نظر گرفتن بیمارستان های کاندید برای این بیماری متناسب با تعداد جمعیت هر استان دستورات لازم ارائه گشته و دستورالعمل مقابله با این ویروس برطبق دستورالعمل بهداشت جهانی در اختیار بیمارستان ها و پزشکان قرار داده شده است.

معون وزیر بهداشت در یک گفتگو امروز اعلام کرد که هنوز در کشور موردی در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مشاهده نشده است.

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.