گزارش تصویری امداد و نجات هوایی و انتقال دو اسکی باز برای جستجوی کوهنورد مفقود شده در علم کوه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عملیات جستجوی هوایی به وسیله اسکی باز ها در منطقه علم کوه:

انتقال هوایی در جانپناه خراسان….امروز در ساعات اولیه صبح دو اسکی باز به سرپرستی حسین صالحی و محسن ساوه ای با تلاش خلبان انصاری و خلبان نتاج به همراه کادر فنی توانستند برای اولین بار در ارتفاع چهار هزار و هفتصد متری لندینگ کرده و این دو نفر را به سلامت در کنار جانپناه خراسان پیاده کردند.

بعداز بازدید از جانپناه خراسان و سیاه سنگ ها از مسیر خراسان سرازیر شده و کامل منطقه حصارچال تا تنگ گلو را جستجو و امشب به قرارگاه ونداربن میرسند خسته نباشید به خلبان محترم و شجاع که امروز با وجود خطرات موجود در منطقه این عملیات را انجام دادند و همچنین خداقوت به تیم اسکی باز که با وجود بهمنی بودن منطقه جستجو را کامل انجام دادند .

امروز یکی از سخت‌ترین پرواز های امداد و نجات برای جستجوی کوهنورد مفقودی صورت پذیرفت و امید است که در صعودهای زمستانی کوهنوردان با رعایت نکات ایمنی دیگر شاهد تکرار چنین حوادث تلخی نباشیم.

 

کوهنورد مفقودی که اهل شیراز بوده از پنجشنبه گذشته بعد از صعود به قله علم کوه در حین برگشت مفقود شده و تاکنون با توجه به جستجویی اکیپ های هلال احمر و امداد و نجات هیچ گونه نشانه ای از این کوهنورد در منطقه پیدا نشده است و  تلاش های اکیپ های هلال احمر و کوهنوردان حاضر در منطقه برای یافتن این کوهنورد ادامه دارد.

 

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.