ویدیو کامل/ سردار فدوی؛سرمنشا علم کوانتوم هستیم ولی نمی توانیم اعلام کنیم!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

«سردار فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو درباره دانش کوانتومی ایران توضیح داد

 

ویدیو کامل/ سردار فدوی؛سرمنشا علم کوانتوم هستیم ولی نمی توانیم اعلام کنیم!

مطلب نیو – جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری که پنجشنبه شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود درباره دانش کوانتومی ایران عنوان کرد:

علم کوانتوم در جوامع اسلامی بسیار قدیمی است و نزدیک به هزار سال پیش دانشمندان مسلمان درباره این علم صحبت کردند دو سال پیش صدمین سال علم کوانتوم در دنیای فعلی بود که در نیویورک مراسم برگزار شد و از ایران هم دانشمندان حضور پیدا کردند.

  عکس/ ماجرای ازدواج سحر قریشی با پسر همسایه (بچه محل) حقیقت دارد؟ + از شایعه تا واقعیت

 عبارت هایی را به عنوان آخرین یافته های علم کوانتوم در نیویورک مطرح کردند با عبارت هایی که بیش از ۸۰۰ سال پیش ابن‌عربی در یکی از کتاب‌های خودش مطرح کرده بود مقایسه شد و مشخص شد همه دانشمندان عبارت‌های ابن عربی را کاملتر می دانند.

علمهایی مثل کوانتوم که علم جدیدی است و هنوز در عرصه زندگی مردم و نظامی وارد نشده است ولی آن زمان از این علم برخوردار بودند.

بنابراین وقتی ما از این پشتوانه علمی برخوردار هستیم حتما الان سرمنشاء در علم کوانتوم هستیم ولی امکان آن وجود ندارد که آنرا بیان کنیم ولی قطعاً دانشمندان و فرزندان این مملکت در این است هم جلودار هستند.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.