واکنش لیلا اوتادی به تهدید یک مجری به افشای ارتباطش با اسفندیار رحیم مشایی !

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 

واکنش لیلا اوتادی به تهدید در خصوص افشای اسرار شخصی اش در صفحه اینستاگرام

 

 

 

شرح ماجرا:

لیلا اوتادی در خصوص یک مجری که او را تهدید به افشاگری درباره اسرار و روابط شخصی اش کرده بود در صفحه اینستاگرام خود در این خصوص واکنش نشان داد و با قرار دادن یک نامه مفصل و توضیح این موضوع پرده از ابهامات در خصوص خودش برداشت.

 به همین جهت لیلا اوتادی متنی را در صفحه اینستاگرام خود درباره شخص مذکور منتشر کرد.این مجری لیلا اوتادی را تهدید کرده که روابط شخصی او را با اسفندیار رحیم مشایی در اذعان عمومی منتشر خواهد کرد و طبق گفته این فرد گویا لیلا اوتادی صیغه اسفندیار رحیم مشایی بوده است !

در این خصوص فرد مذکور از لیلا اوتادی خواسته که درخصوص ارتباطش با اسفندیار رحیم مشایی شفاف سازی کرده و این موضوع را به صورت واضح برای طرفدارانش توضیح دهید و در غیر این صورت اطلاعاتی از زندگی شخصی لیلا اوتادی در اینترنت پخش خواهد شد که به ضرر او خواهد بود.او با بیان این موضوعات از لیلا اوتادی درخواست شفاف سازی در خصوص این موضوعات را داشته است.

در جواب این مجری و تهدید لیلا اوتادی در خصوص افشار حقایق زندگی شخصی و رابطه او با اسفندیار رحیم مشایی ، یلا اوتادی متن زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد تا در این خصوص توضیح دهد.

 

آدرس صفحه اینستاگرام لیلا اوتادی : https://www.instagram.com/leilaotadii

 

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

بیوگرافی لیلا اوتادی + ماجرای ازدواجش و عکس های شخصی او

  تغییر ظاهر صبا راد بعداز خداحافظی از تلویزیون و صدا و سیما + فیلم

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.