واژگونی اتوبوس تهران-شیراز و جان باختن ۹ نفر و مصدومیت 18 نفر دیگر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

واژگونی اتوبوس تهران-شیراز و جان باختن ۹ نفر و مصدومیت 18 نفر دیگر

 

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان در خصوص این حادثه بیان کرد که این اتوبوس از مقصد تهران به سمت شیرازت در حرکت بوده و در در ساعت ۴ و ۳۹ دقیقه صبح امروز در در ورودی سپاهان شهر واژگون شده است و بر اثر این واژگونی ۹ نفر فوتی و ۱۸ نفر مصدوم بر جای مانده است.

 

 

امروز صبح ساعت ۴ و ۳۹ دقیقه بامداد متاسفانه واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در ورودی سپاهان شهر اصفهان باعث کشته شدن 9 نفر و مصدومیت ۱۸ نفر گشت.

 

شرح حادثه:

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان در خصوص این حادثه بیان کرد که این اتوبوس از مقصد تهران به سمت شیراز در حرکت بوده و در ساعت ۴ و ۳۹ دقیقه صبح امروز در ورودی سپاهان شهر واژگون شده است و بر اثر این واژگونی ۹ نفر فوتی و ۱۸ نفر مصدوم بر جای مانده است. 

 

در این خصوص عباس عابدی رئیس اورژانس اصفهان بیان کرد:

مجموع ۱۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و تمامی مصدومان حادثه را پس از ارائه خدمات اورژانسی و سرپایی در محل به بیمارستان‌های شریعتی و کاشانی و الزهرا اصفهان انتقال داده شدند.

در خصوص علت بروز حادثه واژگونی اتوبوس تهران-شیراز هنوز علل حادثه در دست بررسی توسط کارشناسان پلیس راه است و همچنین راننده اتوبوس که در حادثه  زخمی شده است زنده می باشد .

سپاهان شهر در جنوب اصفهان و در جاده اصفهان-شیراز قرار گرفته است

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.