نامه جالب جواد خیابانی به وزیر بهداشت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیوع ویروس کرونا به روزهای خطرناک خود نزدیک می‌شود. به طوری که روز به روز بر تعداد افراد مبتلا به این بیماری افزوده شده و حالا تبدیل به بحرانی جهانی شده است.( نامه جواد خیابانی )

 

شیوع ویروس کرونا به روزهای خطرناک خود نزدیک می‌شود. به طوری که روز به روز بر تعداد افراد مبتلا به این بیماری افزوده شده و حالا تبدیل به بحرانی جهانی شده است.

 

مطلب نیو – بسیاری از افراد سرشناس در حوزه ورزشی، هنری، سیاسی و… از آمادگی خود برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داده‌اند. جواد خیابانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. او امروز با ارسال نامه‌ای به دکتر نمکی، وزیر بهداشت و درمان اعلام کرده حاضر است در کنار پزشکان و پرستاران هر گونه کمکی که برای مبارزه با ویروس کرونا لازم است را انجام دهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید:  وصیت نامه عجیب و غریب جواد خیابانی و اضهار نظرش درخصوص مهناز افشار + فیلم

 

 

نامه جالب جواد خیابانی به وزیر بهداشت

 

متن نامه جواد خیابانی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نمکی،

وزیر محترم بداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام…

امیدوارم شما و فرشته های نجات این ملت موفق و سربلند باشید و این دشمن پاکی و سلامتی ملت بزرگ ایران را شکست بدهید و مرا هم در زمره سربازان این دفاع از حریم سلامت و سلامتی در سرزمین پاک ایران بشمارید . به صراحت اعلام می‌کنم که هر نوع مسافرت نوروزی را تعطیل کرده‌ام و آماده‌ام تا به عنوان یک خادم در کنار پزشکان و پرستاران بی ادعا و جان‌فدا باشم .

من هیچ تخصص و هیچ علمی و هیچ دانشی درباره مبارزه با این ویروس ندارم اما وقتی می‌توانم روزانه ده‌ها و صدها کیسه زباله‌های بهداشتی بیمارستان‌ها را معدوم کنم چرا به کمک شما نیایم؟ این کار را که بلدم. بله بلدم. می‌توانم بعنوان نظافت یا نگهبان یا هر کاری دیگر که پزشکان و پرستاران و بهیاران محترم بگویند در خدمت مردم کشورم باشم. بله. من حاضرم تا به عنوان یک سرباز ساده، به عنوان یک ایرانی و به عنوان یک نفر از همین مردم هر کمکی که از من برآید برای مبارزه با کرونا به ایرانم و هموطنانم یاری برسانم. هر وقت و هر جا بگویید و بفرمایید در خدمتم. هیچ ترسی هم از ابتلا به این ویروس ندارم و می‌دانم که همه با هم این دشمن را شکست می‌دهیم.

 

  آیا مهران مدیری داور برنامه عصر جدید خواهد شد؟ + تیزر برنامه نوروزی دورهمی

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.