معرفی ارزانترین کشورهای دنیا برای مسافرت توریستی + جذاب ترین و ارزان ترین مقصدهای توریستی برای ایرانیان

زمان مطالعه: 3 دقیقه

سفر کردن به خارج از ایران، شاید سخت و هزینه بر باشد، ولی باید بدانید کشورهایی با جاذبه های گردشگری بسیاری هستند که می توانید به هزینه ای کم به آنجا سفر کنید

 

معرفی ارزان ترین کشورهای دنیا برای مسافرت های گردشگری

 مطلب نیو – سفر کردن یکی از زیباترین و خاص ترین حس هایی ست که تجربه می کنید. با سفر، شما آگاه تر و با تجربه تر از قبل می شوید و از زندگی کردن در سفر لذت می برید. کشورهایی وجود دراند که از نظر تاریخی و طبیت زیبا، ارزش سفر کردن دارند. نگران هزینه سفر ها نباشید، در اینجا چند کشور زیبا و با جاذبه های گردشگری بسیار و البته با هزینه های ارزان به شما معرفی می کنیم.

  راهنمای گردشگری و اقامت در کلبه های رنگارنگ خشتی جزیره هرمز + معرفی جاذبه گردشگری جزیره هرمز

مالزی

مالزی کشوریست با جاذبه های طبیعی بسیار. آب و هوای معتدل و بارش های فراوانی که در این کشور وجود دارد باعث شده طبیعتی سر سبز داشته باشید. چیزی که سفر به این کشور را آسان می کند، تنوع نژادی بسیاری است که دراین کشور حکفرماست. نژادهای هندی، چینی و مالایی را در سفر این کشور بسیار خواهید دید. جذاب ترین قسمت سفر،تجربه چشیدن و خوردن غذاهای مختلف از نژادهای مختلف است که سفر را برای شما خاطره انگیز می کند. 

 

معرفی ارزان ترین کشورهای دنیا برای مسافرت های گردشگری

 

گرجستان

گرجستان کشوری ست که علاوه بر مکان های تاریخی بسیاری که دارد، ازنظر چشم انداز های طبیعی ، مناطق فوق العاده زیبایی را برای شما به تصویر می کشد.تفلیس مقصد اصلی بیشتر مسافران به این کشور است. جایی که اتفاقات و حوادث تاریخی بسیاری در آن رقم خورده و در دوره ای مهم ترین منطقه در گرجستان به حساب می آمد، همانطور که امروزه یکی از مقاصد گردگشری در گرجستان است. از طرفی مناطق کوهستانی در این کشور، سالانه کوهنوردان بسیاری را به خود جذب می کند.

 

معرفی ارزان ترین کشورهای دنیا برای مسافرت های گردشگری

 

ارمنستان

به جرات می توان گفت یکی از ارزان ترین کشورها برای گردشگری ارمنستان  است. کشوری تاریخی با معماری های بسیار زیبا که هر گردشگری را برای تماشای آن جذب می کند. ایروان منطقه ای با معماری های خاص و بی نظیر در نوع خود، شما را حتما وسوسه سفر به آنجا خواهد کرد. سفری که گرفتن ویزایش در زمانی کم و راحت صورت می گیرد. کوهنوردان از رفتن به مناطق کوهستانی ارمنستان با هزینه ای کم غافل نشوند.

 

معرفی ارزان ترین کشورهای دنیا برای مسافرت های گردشگری

 

هند

سفر به هند  در وهله ی اول گران به نظر می رسد، شاید به خاطر بلیط هواپیما، ولی شما می توانید با انتخاب پروازهای چارتری این هزینه را به حداقل ممکن برسانید، زیرا هزینه های جانبی در هندوستان بسیار کم است. هزینه رفت و آمد و غذا  و اسکان در هندوستان به با صرفه ترین شکل برای شما تمام خواهد شد.

سفر به هند را از دست ندهید. هند کشوریست با قدمتی باستانی که قاعدتا مکان های تاریخی بسیاری برای بازدید دارد و از طرفی طبیعت جذابی برای لذت بردن از این سفر برای شما به ارمغان خواهد آورد. 

 

معرفی ارزان ترین کشورهای دنیا برای مسافرت های گردشگری

 

ترکیه 

ترکیه یکی از کشورهای مورد علاقه برای سفر ایرانیان است و کشوری که گردشگران خاص خود و البته طرفدران بسیاری برای سفربه آن را دارد. آب و هوای خاص، طبیعت زیبا، منطق تفریحی و گردشگری متنوع، شما را برای سفر به این کشور راغب می کند. استانبول شهری که جذابیت های خاص خودش را دارد. ساحل زیبا، قدم زدن در کوچه پس کوچه هایش، تماشای معماری زیبایش و سنگفرش هایش، تجربه خرید و لذت بردن از غذاهایش، تجریه یه سفر دلنشین را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شما می توانید با انتخاب نوع سفر و چگونگی سفرتان به ترکیه هزینه های آن را به حداقل ممکن برسانید و ارزان سفر کنید.

 

معرفی ارزان ترین کشورهای دنیا برای مسافرت های گردشگری

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.