مجوز نمایش فیلم (آشغال های دوست داشتنی) با بازی بهروز وثوقی صادر شد + نقد و خلاصه فیلم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

 

یلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی اصل به کارگردانی امیر یوسفی در سال ۱۳۹۱ ساخته شد در اصل می توان فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی را یک نسخه جدید و ویرایش شده از فیلم سینمایی آشغالهای دوست داشتنی  به حساب آورد که در  این فیلم به علت نقش آفرینی بهروز وثوقی  بعضی از صحنه ها و سکانس های فیلم حذف گردیده تا مجوزهای لازم را برای اکران دریافت کند.

 

فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی اصل به کارگردانی امیر یوسفی در سال ۱۳۹۱ ساخته شد در اصل می توان فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی را یک نسخه جدید و ویرایش شده از فیلم سینمایی آشغالهای دوست داشتنی  به حساب آورد که در  این فیلم به علت نقش آفرینی بهروز وثوقی  بعضی از صحنه ها و سکانس های فیلم حذف گردیده تا مجوزهای لازم را برای اکران دریافت کند.

این فیلم به علت بروز جنجال‌های درخصوص ساخت آن به علت بازی یکی از بازیگران قبل از انقلاب به نام بهروز وثوقی در این فیلم تا سال ۱۳۹۷ اجازه پخش نگرفت و بعد از آن با تغییرات بسیاری که در برخی از سکانس های فیلم به وجود آمد در نتیجه مجوز اکران گرفت اما…

 

خبر صدور مجوز برای اکران فیلم آشغال های دوست داشتنی با حضور بهروز وثوقی:

در خصوص مجوز صادر شده برای نمایش فیلم آشغال های دوست داشتنی خبرگزاری تابناک در این خصوص مطلبی منتشر کرده و بر این اساس مدعی شد که سازمان سینمایی برای اکران این فیلم مجوز لازم را صادر کرده ولی این فیلم فقط تنها برای اهالی رسانه پخش خواهد شد.

در متن نامه به نقل قول از خبرگزاری تابناک آمده ؛ در نامه‌ای از سازمان سینمایی به متولیان جشنواره فجر ابلاغ شده است،فیلم آشغال های دوست داشتنی مجوز لازم را برای نمایش در جشنواره فجر برای خبرنگاران و منتقدین را دارا می باشد و نمایش آن بلامانع است.

بر اساس این نامه اجازه پخش یک تک سانس از این فیلم برای پخش در جشنواره فجر در سینمای رسانه برای منتقدین و خبرنگاران صادر گشته است.

 

  ماجرای پیوستن بازیگران کره‌ای به سریال (نون خ) + زمان پخش و معرفی بازیگران سریال

 

بازیگران فیلم آشغالهای دوست داشتنی اصل:

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی اصل عبارتند از هدیه تهرانی،حبیب رضایی،شیرین یزدانبخش،اکبر عبدی،شهاب حسینی و صابر ابر

 

 

خلاصه فیلم:

در این فیلم نقش محوریت داستان توسط شهاب حسینی بازی شده و او نقش اول را بر عهده دارد و کاراکتر منصور را بازی می کند یکی دیگر از بازیگران اصلی فیلم اکبر عبدی می باشد که در نقش پدر یک خانواده ظاهر شده و بسیاری از داستان در حول نقش او اتفاق می افتد و به علت بازی خوب و بسیار سطح بالا و جذاب اکبر عبدی مورد تقدیر بسیاری از اصحاب اهل رسانه قرار گرفت.

شیرین یزدان‌بخش نیز در نقش یک پیرزن به نام منیر در این فیلم ایفای نقش می کند که بیشتر اعضای خانواده او به علت درگیریهای سیاسی که در قبل داشته اند،حالا او با چالش هایی عجیب در خصوص اتفاقاتی که در سال ۸۸ رخ میدهد مواجه شده است.

داستان فیلم در بطن رویداد‌های پس از انتخابات سال ۸۸ اتفاق می‌افتد؛ پیرزنی به نام منیر (شیرین یزدان‌پناه) پس از پناه دادن تعدادی از جوانان معترض در حیاط خانه‌اش متوجه علامت ضربدر نیروهای بسیج روی درب منزلش می‌شود تا در زمانی بهتر خانه‌اش را مورد تفتیش قرار دهند.در نتیجه تصمیم می‌گیرد تا خانه‌ را از وسیله‌های ممنوعه پاکسازی کند و در این راه از چهار تابلوی اشخاص خانواده‌اش کمک می‌گیرد……

 

 

کارگردان :

محسن امیریوسفی : متولد سال 1350 در شهر آبادان می باشد و تا به امروز 3 فیلم بلند سینمایی ساخته که هرکدام آنها چندین سال توقیف بوده است! نخستین اثر توقیف شده او « خواب تلخ » بود و پس از آن « آتشکار » را روانه سینما کرد و « آشغال های دوست داشتنی » سومین اثر سینمایی او محسوب می شود که با 6 سال تاخیر به سینما آمده.

  نامه شهاب حسینی به روحانی:ممنوعیت حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران را رفع کنید

همچنین بخوانید:

نامه شهاب حسینی به روحانی:ممنوعیت حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران را رفع کنید

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.