فیلم/ گریه دختران دهه هشتادی و هوادار محمدرضا گلزار برای تصور نبود گلزار !؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گریه ی تعدادی از دختران هوادار محمدرضاگلزار در مصاحبه‌ که بسیار عجیب و باورنکردنی است خبرساز شد با دیدن فیلم این مصاحبه در ادامه همراه ما باشید

 

فیلم/ گریه های بی امان دختران هوادار محمدرضا گلزار برای تصور نبود گلزار !؟

مطلب نیو – تعدادی از دختران دهه هشتادی طرفدار محمدرضا گلزار که برای مصاحبه از آنها دعوت شده بود در پاسخ به سوال مجری که پرسید: اگر محمدرضا گلزار نباشد شما چه می کنید؟ شروع به گریه کردند و و معتقد بودند که حتی نمی توانند تصورش را هم بکنند…

  دختر هنرمندی که با کفش پاشنه بلند تصویر (محمدرضا گلزار) را نقاشی کرد کیست؟ + فیلم

فیلم/ گریه های بی امان دختران هوادار محمدرضا گلزار برای تصور نبود گلزار !؟

ویدیو ی گریه دختران دهه هشتادی

محمدرضا گلزار بازیگر مجری، خواننده و ورزشکار ایرانی که طرفداران بسیاری دارد، بارها با ابراز علاقه طرفدارانش روبه‌رو بوده است و اخیراً با ابراز علاقه دختران دهه هشتادی رو به رو شده است که به طور عجیبی برای او گریه می کنند.

محمدرضا گلزار که با استایل خاص و زندگی لاکچری خود طرفداران بسیاری دارد در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس هم فعالیت دارد همچنین یک مرکز خدمت دهی به ماشینهای لوکس راه اندازی کرده است. عکس های او نشان می دهد که در خارج از کشور خودروهای سوپر اسپرت مثل بوگاتی خریداری کرده است.

فیلم/ گریه های بی امان دختران هوادار محمدرضا گلزار برای تصور نبود گلزار !؟

محمدرضا گلزار علاوه بر طرفداران زیادی که دارد، منتقدان بسیاری هم دارد و همیشه مورد انتقاد همکارانش بوده است و بیشترین حاشیه برای او را مجری گری و خوانندگی اش برای او ساختند. با این که قبلا عضو گروه موسیقی بوده ولی خوانندگان زیادی به او حمله کرده و خواندن او را مسخره کرده اند.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.