فیلم لحظه غرق شدن ترانه علیدوستی در دریا در سکانس درباره الی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سکانس لحظه غرق شدن ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی

حساس ترین سکانس فیلم درباره الی مربوط به لحظه غرق شدن الی می باشد. با خلاصه داستان و جزئیات این سکانس با ما همراه باشید

 

 

خلاصه داستان فیلم (درباره الی)

فیلم سینمایی درباره الی فیلمی در سبک رئالیسم می باشد که روایتگر زندگی چند دوست است که با برای تفریح به شمال می روند. احمد شخصی است که دوستان او در تلاش برای پیدا کردن یک همسر برایش هستند به هیمن دلیل الی مربی مهدکودک که از دوستان سپیده است را با خود به این سفر می آورند. در پی یک اتفاق الی در ساحل گم می شود و بعد گم شدن او در ساحل مسائل پیچیده ای پیش می آید که روند داستان را تلخ و تبدیل به یک فاجعه می کند.

  معرفی و خلاصه داستان فیلم سینمایی (نگهبان شب) + معرفی و اسامی بازیگران

سکانس لحظه غرق شدن ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی

جزئیات سکانس غرق شدن الی

حساس ترین و مهیج ترین سکانس فیلم درباره الی سکانس پایانی فیلم است که الی که همان ترانه علیدوستی ست با بادبادکی در کنار بچه ها در حال بازی است. مردها در ویلا در حال بازی والیبال هستند. آنیتا دختر پیمان وقتی می بیند برادرش آرش در حال غرق شدن است مردها را صدا می زند که کسی متوجه نمی شود. مروارید دختر امیر با گریه به پدرش می فهماند که آرش در حال غرق شدن است.

همه هراسان به سمت ساحل می روند، نازی مردهای محلی را برای کمک صدا می زند، در آن لحظات پر از استرس  نگرانی پیکر نیمه‌جان آرش را روی آب می‌بینند، یکی از محلی‌ها به آرش می‌رسد. پیمان توانایی دیدن این صحنه را ندارد. چند نفری مشغول احیای آرش هستند که در نهایت نجات پیدا می‌کند.

به ویلا بر می گردند، خبری از الی نیست و ناگهخان نازی به خاطر می آورد که الی با بچه ها برای بازی رفته بوده و این احتمال می رود که درزمان غرق شدن آرش برای کمک او در دریا غرق شده باشد. دوباره استرش و نگرانی و التهاب.

همه دوباره به ساحل و در جست و جو الی می روند. نیروهای محلی و غواصان هم با تجهیزات به کمک آنها می‌آیند. در نهایت به دلیل نامساعد بودن هوا و کثیفی آب، گشت‌زنی تمام می‌شود. محلی ها می گویند احتمالا غرق شده  و  احتمالا تا چند ساعت دیگر، جنازه‌اش در اطراف ساحل پیدا خواهد شد.

پلیس برای ثبت گزارش مفقودی به ویلا می‌آید. همه حضور دارند؛ پلیس از انها می پرسد اسم او چیست؟ الی؟ الهام، الناز، المیرا چی؟ مگه شماها نمی‌شناسیدش؟

الی صداش می‌کردن، معلم مهدکودک بچه ما بود. شما اسم معلم مهدکودک بچه‌تون رو نمی‌دونید؟ و….

سکانس لحظه غرق شدن ترانه علیدوستی در فیلم درباره الی

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.