علی کریمی از ایران رفت

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 براساس اخبار منتشره علی کریمی ایران را به مقصد کانادا ترک کرد

علی کریمی فوتبالیست مشهور و اسطوره ایران و ستاره تیم پرسپولیس که چندی پیش اخباری مبنی برمهاجرتش در رسانه ها منتشر شده بود امروز صبح ایران را به مقصد کانادا ترک کرد
علی کریمی از ایران رفت

علی کریمی فوتبالیست مشهور و اسطوره ایران و ستاره تیم پرسپولیس با شماره پیراهن که  چندی پیش اخباری مبنی برمهاجرتش در رسانه ها منتشر شده بود امروز صبح ایران را به مقصد کانادا ترک کرد.

امروز قبل از ترک ایران در فرودگاه امام خمینی او به شدت مورد استقبال و البته بدرقه کارکنان بخش سی آی پی قرار گرفت. هنوز مشخص نیست این سفر  برای اقامت دائمی در کانادا خواهد بود و یا اینکه سفری تفریحی خواهد بود. البته اخیرا از ایشان نقل و قولی منتشر شد مبنی بر اینکه سفر به کانادا تفریحی خواهد بود.

محمدعلی کریمی پاشاکی که بیشتر با نام علی کریمی شناخته شده (تاریخ  تولد۱۷ آبان ۱۳۵۷) از بازیکنان حرفه ای و سرشناس تاریخ فوتبال ایران بود و اکنون به عنوان مربی به فعالیت حرفه ای خود ادامه میدهد،سابقه او در فوتبال حرفه ای به ۱۸ سال میرسد و در باشگاه های فتح، پرسپولیس، الاهلی امارات،بایرن مونیخ، القطر، استیل‌آذین، شالکه ۰۴ و تراکتور را دارد. در فوتبال بازنشسته و سرمربی فوتبال ایرانی است.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.