عامل قتل فجیع مادر و کودک یک ساله دستگیر شد / قاتل شیشه مصرف کرده بود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بهارستان جزئیات قتل مادر و کودک یک ساله را تشریح کرد و گفت: توهم شیشه مرد جوان را قاتل کودک و مادر گلستانی کرد

 

مطلب نیو – غلامرضا صادقی درباره نحوه دستگیری قاتل مادر و کودک یکساله اش، افزود : در محل حادثه یک چاقو و یک کلاه مردانه پیدا کردیم که متوجه شدیم این کلاه مربوط به مرد جوانی است که در همان کوچه سکونت داشته و مدتی است که فرار کرده و ردی از او نیست.

وی ادامه داد: با بدست آمدن این سرنخ‌ها ماموران محل زندگی این مرد جوان در قلعه میر را زیر نظر گرفتند و وقتی مطلع شدیم شب گذشته قاتل سری به خانه شان زده فورا او را دستگیر و در همان بازجویی ها اولیه وی به قتل اعتراف کرد.

غلامرضا صادقی تصریح کرد:

این جوان در بازجویی‌ها انگیزه قتل را توهم مصرف شیشه عنوان کرد و گفت که از پشت بام به خانه این زن جوان وارد شده و به خاطر توهم شدید ناشی از مصرف مخدر شیشه تصور می کند این زن نامزد سابق خودش است که وقتی زن جوان را وحشت زده می بیند و زن جوان جیغ و فریاد می کند قاتل هول شده و برای ساکت کردن زن جوان او را با چاقو سر می برد.

وی ادامه داد: در همان زمان کودک یکساله این زن به نام ارسلان گریه می کند که قاتل جوان برای بند آوردن گریه این کودک او را هم با چاقو سر می برد.

 صادقی گفت: این جوان 28 ساله در لحظه قتل حالت طبیعی نداشته و به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه تصور نمی کرده که دست به چنین جنایت هولناکی زده است و بعد از فرار از محل قتل فقط تلفن همراه این زن را به سرقت می برد.

  رونمایی از واکسن چینی موفق کرونا همزمان با شکست ترامپ

منبع این مطلب سایت حادثه24 می باشد

 

فیلم دردناک منتشر شده از یک پرستار در بیمارستان سینای تبریز که بر اثر شدت خستگی و فشار کاری از حال رفت واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است

خستگی و از حال رفتن پرستار تـبـریـزی در حین خدمت در بیمارستان سینا تبریز

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.