سکانس سانسور شده فیلم مطرب + تیزر این فیلم پر فروش

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سکانس سانسور شده فیلم مطرب + تیزر این فیلم پر فروش

 

با شروع جشنواره فجر برخی حساسیت ها در خصوص فیلم مطرب بالا رفته است. فیلم مطرب محصول سال ۱۳۹۷ می باشد و به نویسندگی تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی ساخته شده است این فیلم فضایی را در خصوص یک خانواده در شهر استانبول به تصویر می کشد و تاکنون این فیلم پرفروش ترین فیلم سال ۱۳۹۸ اعلام شده است.

حساست ها در خصوص  فیلم مطرب:

با شروع جشنواره فجر برخی حساسیت ها در خصوص فیلم مطرب بالا رفته است.

فیلم مطرب محصول سال ۱۳۹۷ می باشد و به نویسندگی تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی ساخته شده است این فیلم فضایی را در خصوص یک خانواده در شهر استانبول به تصویر می کشد و تاکنون این فیلم پرفروش ترین فیلم سال ۱۳۹۸ اعلام شده است.

در خصوص داستان این فیلم یک خواننده کاباره ای به نام ابراهیم خوش لحن که با بازیگری پرویز پرستویی در فیلم ظاهر می گردد بعد از وقوع انقلاب از صحنه خوانندگی کناره گیری کرده و چون به لس آنجلس نتوانسته برود و خواننده لس آنجلسی شود در نهایت به خواننده مراسم و مجالس تبدیل می شود .

بازیگران فیلم مطرب:

پرویزپرستویی،الناز شاکردوست،مهران احمدی،حسین امیدی،امین مقدم و محسن کیایی اشاره کرد.

مصطفی کیایی در گفتگو  با سینما معیار بیان کرد که در هفته‌های گذشته سوءتفاهم های بسیاری در خصوص ای فیلم به وجود آمد و همچنین حساسیت هایی که در این خصوص شکل گرفت خوشبختانه با صحبت هایی که با دستگاه های مربوطه و همچنین تماشای فیلم به همراه دستگاه قضایی فضای به وجود آمده پیرامون فیلم تا حدودی تلطیف شد و اکران فیلم آغاز گشت.

 

مصطفی کیایی: در حد چند دیالوگ ممیزی برای کاهش حساسیت‌ها روی فیلم  انجام دادیم

 

 

 همچنین ببینید:

روایت الناز شاکر دوست از فیلم مطرب

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.