سوءقصد یک فرد ناشناس به شهردار بوشهر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سوءقصد یک فرد ناشناس به شهردار بوشهر

در شامگاه روز یکشتبه  8 ام دی ماه بعداز پایان جلسه علنی در شورای شهر بوشهر زمانی که شهردار بوشهر دکتر سیدنورالدین امیری از عمارت امیریه خارج می گردند و به سمت خودردوی خود در حال حرکت بوده ،ناگهان یک فرد با قصد سوءقصد یک بطری بنزین در مقابل ایشان ظاهر می گردند و مقداری از بنزین همراه خود را بر روی شهردار می ریزد و با سوار شدن به خودرویسفید رنگ که نزدیک ساختمان بوده از محل متواری می گردد.
دکتر-سیدنورالدین-امیری-شهردار-بندر-بوشهر

در شامگاه روز یکشتبه  8 ام دی ماه بعداز پایان جلسه علنی در شورای شهر بوشهر زمانی که شهردار بوشهر دکتر سیدنورالدین امیری از عمارت امیریه خارج می گردند و به سمت خودردوی خود در حال حرکت بوده ،ناگهان یک فرد با یک بطری بنزین در مقابل ایشان ظاهر می گردند و با هدف سوءقصد مقداری از بنزین همراه خود را بر روی شهردار می ریزد و با سوار شدن به خودرویسفید رنگ که نزدیک ساختمان بوده از محل متواری می گردد.

در نهایت دکتر امیری شهردار بوشهر توسط راننده اش به ساختمان عمارت امیریه منتقل می شوند.

آقای دولابی که عضو شورای شهر بوشهر در خصوص سوءقصد بیان کرد:

ظاهرا شاهد این ماجرا بوده و موفق به شناسایی هویت فرد می گرددو به حراست شورا اطلاع رسانی کرده اند.

گویا فرد مذکور نسبت به قیمتی که از طرف شهرداری بوشهر در خصوص ملکش تعیین گشته است معترض بوده است.

خوشبختانه در این ماجرا به شهردار بوشهر آسیبی وارد نشده است.

ایرج حسین پور که مدیر روابط عمومی و بین المللی شهرداری بوشهر می باشد این موضوع را تایید کرده است و بیان نموده که این صوءقصد به شهردار بوشهر صحت دارد و این فرد در خصوص ملک شخصی اش از شهرداری تقاضای غیر معقولی داشته که مورد تایید شهرداری قرار نگرفته است و این پرونده مربوط به حال حاضر نیست و مدت زیادی از آن می گذرد و شخص مذکور که به احتمال قوی شناسایی گشته با این عمل قصد سوءقصد به شهردار بوشهر را داشته است و در نهایت دکتر امیری شهردار بوشهر توسط راننده اش به ساختمان عمارت امیریه منتقل می شوند.

  ماجرای خودکشی زهره دختر 13 ساله کرمانی برای فرار از ازدواج اجباری + عکس

رزومه سید نورالدین امیری:

سید نورالدین امیری که در دوره‌های گذشته شورای شهر نیز به عنوان گزینه تصدی شهرداری مطرح بوده و نهایتا در شورای پنجم انتخاب شد، 50 ساله و متولد شهر خورموج می باشد.

وی دارای کارشناسی ارشد شهرسازی، دکتری جغرافیا و برنامه ریزی شهری و اکنون عضو هیات علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه خلیج فارس می باشد.

از سوابق کاری وی می توان به شهردار خورموج (از سال 79 تا 81)، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر (از 83 تا 85)، مدیر خدمات شهری پارس 2 در کنگان (از 85 تا 88) و مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان (از 93 تا 95) اشاره کرد.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.