سلام نظامی تیم ملی هندبال ایران به پرچم ایران + فیلم این سلام نظامی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سلام نظامی تیم ملی هندبال ایران به پرچم ایران + فیلم 

 

تیم ملی هندبال کشورمان در هنگام خواندن سرود ملی کشور مان قبل از مسابقه با تیم کویت به سبک سربازان به پرچم جمهوری اسلامی ایران سلام نظامی دادند

 

شرح ماجرای سلام نظامی:

تیم ملی هندبال ایران در جریان مسابقه انتخابی قهرمانی آسیا و جهان در مقابل تیم کویت دیشب در یک حرکت بسیار زیبا و به یاد ماندنی در هنگام خواندن سرود ملی کشور مان به سبک سربازان به پرچم جمهوری اسلامی ایران سلام نظامی دادند .

 این حرکت زیبا و به یادماندنی ملی‌پوشان تیم ملی هندبال ایران به تمامی دنیا نشان دادند که این بازیکنان خود نوعی سرباز وطن محسوب می شوند و برای حفظ ارزشهای کشور و بالا بردن پرچم ایران در تمامی میادین حاضرند با جان و دل بجنگند .

 

 

در این مسابقه دیدنی از مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی تیم ایران توانست تیم کویت را با نتیجه 28 بر 24 مقتدرانه شکست ده.

این مسابقه که در سالن سعد عبدالله کویت برگزار می شد  و به خاطر برگزاری این مسابقه پر از جمعیت بود تعجب به همه هواداران و تماشاگران این مسابقه را در ابتدای مسابقه به خود جلب کرد.

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی از ۲۶ دی تا ۷ بهمن به میزبانی کویت در حال برگزاری است.تیم ایران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز (سه شنبه) مقابل تیم قدرتمند قطر به میدان می‌رود.

 

 

با آرزوی سلامتی و سربلندی تیم ملی هندبال کشور عزیزمان ایران

 

 

 

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.