زمان پخش و اسامی بازیگران فیلم قدغن + خلاصه داستان و نقد فیلم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فیلم سینمایی غدغن به کارگردانی مجید مافی می باشد. با اسامی بازیگران و خلاصه داستان این فیلم در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

فیلم قدغن

خلاصه داستان فیلم قدغن 

قدغن فیلمی در ژانر ملودارم اجتماعی می باشد. این فلیم داستانی واقع بینانه از مسائلی ست که در جامعه با آن سروکار داریم. قدغن روایتگر بزه‌های خانوادگی و اجتماعی ست که در آن اتفاق‌هایی که در بعضی خانواده‌ها رخ می‌دهد و وارد حریم ممنوعه می‌شود.

  زمان پخش و بازیگران فیلم «لامینور» + خلاصه داستان و عکس

فیلم قدغن

اسامی بازیگران و سایر عوامل

فیلم سینمایی قدغن به کارگردانی مجید مافی و تهیه کنندگی محمد حسین فرح بخش می باشد. این فیلم در لیست اکران نوروزی قرار دارد و  از چهارشنبه 18 اسفند در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد. بازیگرانی که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند: 

سام درخشانی

ساناز سعیدی

افسانه چهره آزاد

محمود جعفری

علیرضا استادی

ونوس کانلی

کریم امینی

رزا بیات

و… 

فیلم قدغن

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی 31 تیر سال 1354 در تهران متولد شد. او دانشجوی انصرافی تئاتر می باشد. دوره های بازیگری را در کلاس های سمندریان گذراند. اولین حضور او در قاب تلویزیون با مجموعه شب زدگان رقم خورد. سپس در فیلم های و سریال های مختلف ایفای نقش نمود. سریال های نابرده رنج، پژمان، هشت و نیم دقیقه، همه چیز آنجاست و… بخشی از آثار اوست. درخشانی تجربه مجری گری نیز دارد. 

فیلم قدغن

بیوگرافی ساناز سعیدی

ساناز سعیدی  24 فروردین سال 1368 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل  رشته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی می باشد. بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. اولین نقش آفرینی او در سال 96 با سریال نفش رقم خورد. شهرت او نیز با سریال بچه مهندس بود. از سریال هایی که او نقش آفرینی کرده می توان به سریال سارق روح، بوی باران، پریا و… اشاره نمود. 

فیلم قدغن

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.