زمان پخش معرفی بازیگران سریال (زیر پای مادر) + خلاصه داستان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سریال (زیر پای مادر) به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی سعید نعمت الله به سفارش شبکه اول سیما در سال ۹۶ ساخته شد در ادامه با جزئیات بازپخش این سریال با ما همراه باشید

 

معرفی سریال زیر پای مادر

سریال زیر پای مادر برای اولین بار در سال ۹۶ به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به سفارش شبکه اول سیما ساخته و پخش شد این سریال بار دیگر در جدول پخش شبکه یک سیما قرار خواهد گرفت

  اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم سینمایی «گل سرخ» + نقد فیلم

بازیگران سریال زیر پای مادر

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به

کامبیز دیرباز 

مهدی‌سلطانی

بهناز جعفری

مجید واشقانی

پریوش نظریه

و… اشاره کرد

 

خلاصه داستان سریال زیر پای مادر

قصه مردی میانسال است که با پسرش در شهر مشهد زندگی می‌کند. همسر این مرد بنا به دلایلی در سال‌های اول زندگی مشترک، او و پسرش خلیل را ترک کرده است. مرد میانسال که به شغل رستوران‌داری مشغول است، آخر هفته‌ها از رستورانش به زائران امام رضا(ع) نذری می‌دهد. قبول شدن در یکی از دانشگاه‌های تهران و آشنا شدن او با ستاره، راه ورود رخساره را به قصه باز می‌کند.

همچنین داستان‌های زن و مردهایی در کنار یکدیگر است که همه آنها به نوعی نقش اصلی بوده و در تکامل قصه به هم کمک می‌کنند. رخساره نام یکی از شخصیت‌های این داستان با بازی پریوش نظریه است که گویا بازی کوتاهی نیز در این داستان دارد،‌ اما می‌تواند همین میزان کم تاثیرگذاری درام را داشته باشد.

 

زمان پخش سریال زیر پای مادر

 سریال ۲۷ قسمتی زیر پای از امروز ۶ دی هر روز حوالی ساعت ۱۸ ازشبکه یک پخش خواهد شد و ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۰:۴۵ روز بعد بازپخش می‌شود.

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.