فیلم/ درگیری و تهدید رئیس بانک توسط یک مشتری به علت عدم دریافت وام

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس فیلم منتشر شده در فضای مجازی مشتری یکی از بانکها به علت عدم دریافت وام با ایجاد درگیری و تهدید رئیس بانک از ورود مشتریان به بانک جلوگیری کرده است

یک مرد انگلیسی که قصد داشت بانکی در این کشور را به آتش بکشد، توسط پلیس دستگیر شد. ظاهراً او پس از به آتش کشیدن درب ورودی بانک تلاش می‌کرد که با ریختن بنزین قسمت‌های دیگر بانک را نیز به آتش بکشد که توسط پلیس دستگیر شد. این حادثه در یکی از شعب بانک “سانتاندر” و  در شهر هال انگلیس رخ داد.

یکی از شاهدان عینی با نام “دکلان رابرتز” در این خصوص گفت: ” او ساطور بزرگی را که در دست داشت در هوا می چرخاند و بنزین را روی زمین می ریخت. ما صدای او را می شنیدیم که فریاد می زد : ” من پول هایم را می خواهم. من پول هایم را می خواهم.”

پلیس محلی انگلیس با تأیید تلاش این مرد برای به آتش کشیدن بانک گفت که با گروه امداد در محل حادثه حاضر شدند. “اولی ویلسون” 26 ساله در بیرون از بانک ایستاده بود که این حادثه رخ داد. او گفت: “همه فریاد می زدند بیرون بروید. همه دچار ترس شده بودند و فریاد می‌زدند. او در حالی که بنزین روی زمین می ریخت یک زن که فریاد می کشید از بانک خارج شد. این مرد فریاد می زد و چیزی می گفت که من نتوانستم بشنوم. نمی توانستم چیزی را که می دیدم باور کنم. او واقعا دیوانه بود.”

  مرگ پسر بچه ده ساله بر اثر برق گرفتگی در کانکس های موقت زلزله زدگان سر پل ذهاب

توجه: هنوز در خصوص اصل ماجرا و جزئیات آن اطلاعاتی منتشر نشده است

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.