درگذشت سردار ناصر شعبانی از فرماندهان سپاه به علت کرونا + عکس و بیوگرافی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی سردار ناصر شعبانی بر اثر بیماری کرونا درگذشتند،در سال ۱۳۹۰ سردار سرتیپ ناصر شعبانی به معاونت عملیات قرارگاه ثارالله سپاه منصوب گردید

 

 

مطلب نیو – متاسفانه امروز سرتیپ پاسدار ناصر شعبانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت،ایشان در سپاه پاسداران به عنوان فرمانده سپاه شهرری تا فرماندهی لشکر و استانی و منطقه ای را بر عهده داشت و همچنین به عنوان معاونت عملیات قرارگاه ثارالله در کشور یمن منصوب گردید و تلاش های زیادی را برای ایجاد نظم و امنیت در کشور یمن انجام دادم.

سردار سرتیپ ناصر شعبانی زمانی که فرمانده سپاه آمل در استان مازندران بود در سال ۱۳۶۰ به فرماندهی نیروهای سپاه پاسداران برای مقابله با چریک های کمونیست ایران را بر عهده گرفت و توانست با شکست نظامی چریک ها این نبرد را به پایان برساند.

 

همچنین ایشان در جنگ تحمیلی ایران و عراق به فرماندهی سپاه چهارم بعثت سپاه پاسداران انتخاب گردید و هدایت و فرماندهی نیروهای سپاه پاسداران در استان‌های غربی کشور را بر عهده داشت.

سردار ناصر شعبانی در عملیات های مختلفی از قبیل عملیات متقابل بر علیه مجاهدین که به عملیات مرصاد معروف است شرکت داشت و همچنین بعدا توانست مدرک دکترای خود را از دانشگاه امام حسین سپاه دریافت کند

در سال ۱۳۹۰ سردار سرتیپ ناصر شعبانی به معاونت عملیات قرارگاه ثارالله سپاه منصوب گردید

 

 

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.