خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم سینمایی گل سرخ با بازی علی انصاریان + نقد فیلم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فیلم سینمایی گل سرخ به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و بازی مرحوم علی انصاریان به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد

 

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم سینمایی گل سرخ

معرفی فیلم گل سرخ

فیلم سنمایی گل سرخ که پیش از این با نام های هولیا و جگر زلیخا شناخته شده بود، به کارگردانی مرتضی آتش زمزم و با تغییراتی در اواسط پاییز بر روی پرده های سینما به نمایش در می آید. این فیلم مضمونی طنز و کمدی دارد. تهیه کنندگان این فیلم ایرج تقی پور و مرتضی آتش زمزم هستند. در اینجا به معرفی این فیلم و خلاصه داستان و بازیگران آن می پردازیم، با ما همراه باشید. 

  معرفی و زمان پخش سریال (نوبت لیلی) + خلاصه داستان و معرفی بازیگران

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم سینمایی گل سرخ

خلاصه فیلم سینمایی گل سرخ

فیلم سینمایی گل سرخ با مضمونی طنز، روایتگر زندگی یک خواننده غیر مجاز است که تسلطی به زبان انگلیسی ندارد ولی اصرار زیادی به خواندن ترانه های انگلیسی دارد. نقش این خواننده غیر مجاز را مرحوم علی انصاریان ایفا می کند که در پایان فیلم نیز ترانه ای با نام گل سرخ از اشعار فریدون مشیری را می خواند که در نهایت نیز فیلم با همین نام اکران خواهد شد.

سازندگان فیلم هیچ خلاصه از فیلم ارائه نداده اند و فقط متنی با این مضمون گفته اند: در ایران پدر و مادرها به بچه‌هاشون اجازه هرکاری را نمی دهند، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره!

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم سینمایی گل سرخ

بازیگران فیلم سینمایی گل سرخ

علی انصاریان، پوریا پورسرخ، محمدرضا هدایتی، مریم امیر جلالی بازیگران اصلی فیلم هستند و بهراد خرازی،افشین سنگ چاپ،مجید شهریاری، محمد فیلی، شراره رخام، شیواطاهری، مهدی امینی،شیوا خسرو مهر،مهدی حسینی، هدی استواری، مسعود حقی، مریم نقیب و شیما جوهری سایر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. در این فیلم ویلما الس بازیگر آلمانی و هولیا دیکن نیز ایفای نقش می کنند. 

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم سینمایی گل سرخ

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.