محسن لرستانی خواننده پاپ به همرا وکیل خود در دادگاه حاضر شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

محسن لرستانی خواننده پاپ به همرا وکیل خود در دادگاه حاضر

محسن لرستانی

 

محسن پورمست معروف به محسن لرستانی خواننده پاپ به همراه وکیل مدافع خود درخصوص پرونده ای که براساس آن چندی پیش به اتهام فساد فی الارض و مشکلات اخلاقی بازداشت شده بود دقایقی قبل در دادگاه کیفری تهران حاضر شد.

او در ابتدا در مجالس خوانندگی میکرد و پس از انتشار آنگ های غربت و زندان بصورت حرفه ای وارد دنیای خوانندگی در سبک پاپ گردید.او متولد ۱۳۵۸ در کرمانشاه است.

او که نام خانوادگی خود را از پور مست به لرستانی تغییر داده بود هیچ گاه از این تغییر به صورت رسمی حرفی به میان نیاورد.

برادر بزرگتر او (رضا) در عرصه خوانندگی همیشه همراه و یاور او بوده و او آهنگ های خود را با زبان محلی کرمانشاهی منتشر کرده است.

در روز ۱۲ اسفند سال۹۷ در سعادت آباد در خانه مادرش بازداشت شد.

جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده محسن لرستانی، متهم به ‏ «افساد فی الارض» روز دوشنبه ۱۵ مهر بدون حضور وکیل مدافع او در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. پیش از این رسانه‌های ایران، اتهام محسن لرستانی را ‏ «افساد فی الارض» عنوان کرده بودند. اگرچه از مصادیق این اتهام اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما رسانه‌های نزدیک به نهادهای امنیتی به نقل از وکیل این خواننده ایرانی اعلام کرده بودند که موضوع اتهام لرستانی در رابطه با ‏ «مسائل اخلاقی و خصوصی» که در ‏ «فضای مجازی» منتشر کرده‌است، بوده و او ‏ «شاکی خصوصی» ندارد.

با وجود اینکه حسینی وکیل او علت اتهام موکل خود را انتشار پیام‌های خصوصی در فضای مجازی اعلام کرده، اما گمانه زنی‌ باشگاه خبرنگاران وابسته به صدا و سیما حاکی از ارتباط او با پرونده رقاص‌های اینستاگرامی است.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.