جزئیات ساخت سریال جدید (بروسلی) پس از ۵۰سال + خلاصه داستان و معرفی بازیگران

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر مبنای فیلمنامه ای که پنجاه سال پیش توسط بروسلی نوشته شده است فیلم جدید و کوتاهی که هدف آن تمرکز بر هنرهای رزمی است ساخته خواهد شد

 

 

سریال جدید (بروسلی) پس از ۵۰سال ساخته میشود! + جزییات ساخت

 

همه چیز درباره سریال جدید (بروسلی)

جیسون کوتاری تهیه کننده مشهور و متولد هنگ کنک همه ی حقوق ساخت (فلوت خاموش) پروژه ای متمرکز هنرهای رزمی که بروس لی در سال ۱۹۷۰ نوشته را خریداری کرد.
این پروژه قرار است در قالب یک سریال کوتاه به قلم جان فوسکو ساخته شود.
داستان فلوت خاموش در آینده ای رخ می‌دهد که انواع پاندمی ها و جنگ‌های داخلی و آتش سوزی ها رخ داده و همه مردم از هنرهای رزمی و انواع سلاح‌ها را محروم شده‌اند در این میان یک مبارز روشنفکر تلاش می‌کند تا بتواند بهترین مبارز دنیا شود.

  اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال (روزگار جوانی) + معرفی تمامی نقش ها

سریال جدید (بروسلی) پس از ۵۰سال ساخته میشود! + جزییات ساخت

بروسلی این فیلمنامه را در یک همکاری ۵ ساله با دوستان و هنرجویان خود نوشت. بروسلی درین نوشته درباره زات واقعی هنرهای رزمی و معنای زندگی را به تصویر کشیده. این پروژه جسورانه ترین کار بروسلی بوده است که به دلیل مرگ نابهنگام آن به مرحله عمل نرسید.

کوتاری که مدیر عامل سابقه یک شرکت سرگرمی سازی در زمینه ابر قهرمان ها در آمریکا است با سونی پیکچرز قرارداد برای ساخت ۵ فیلم را امضا کرده اند.
وی در این باره گفت با وجود این که این فیلمنامه در ۵۰ سال پیش نوشته شده است و از آن زمان تا به حال دست نخورده باقی مانده است ولی پیش بینی این روزهای ما بوده است و آرزو دارم عدالت را برای این پروژه اجرا کنم و آن را زنده نگه دارم.

 

سریال جدید (بروسلی) پس از ۵۰سال ساخته میشود! + جزییات ساخت

وی افزود همیشه زندگی بروسلی مورد علاقه او بوده و به بررسی زندگی و حرفه ی وی پرداخته و قصد دارد از بهترین استعداد های جهان برای ساختن این فیلم استفاده کند تا هزاران هوادار بروسلی را خوشحال کند و این کار را به افتخاره بروسلی انجام میدهد.
کوتاری تاکید کرد که این نوشته از زمان خود بسیار جلوتر بوده است.

 

سریال جدید (بروسلی) پس از ۵۰سال ساخته میشود! + جزییات ساخت

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.