جاناتان هوبر (برودی لی) کشتی کج کار کیست؟ + علت درگذشت جاناتان هوبر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جاناتان هوبر کشتی کج کار سابق دنیای WWE که بیشتر با نام برودی لی (Brodie Lee) شناخته می شد درگذشت. این ورزشکار در هنگام مرگ تنها ۴۱ سال داشت و خانواده، دوستان و همکارانش از شنیدن خبر مرگ او در باکسینگ دی شوکه شدند

 

 

 

علت درگذشت جاناتان هوبر چه بود؟

آماندا همسر هوبر در اینستاگرام خود اعلام کرد که همسرش به دلیل مشکلات ریوی که ارتباطی با کووید-۱۹ نداشته درگذشته است. وی در حساب اینستاگرامی خود در این باره چنین نوشت: «بهترین دوستم امروز درگذشت. هرگز نمی خواستم این کلمات را بنویسم. قلبم شکسته است.

جهان او را به نام @brodielee (لوک هارپر) می شناخت اما او بهترین دوست و شوهر من و بهترین پدری که می توانستید بشناسید بود. هیچ کلماتی نمی تواند عشقی که حس می کنم و یا احساس دلشکستگی که اکنون دارم را نشان دهد».

  بیوگرافی علیرضا جاپلقی (پارکور کار) + ماجرای بازداشت و فیلم غیر اخلاقی

همسر جاناتان هوبر در ادامه پست ناراحت کننده خود چنین نوشته است :

«او در حالی که عزیزانش دورش را گرفته بودند بعد از مبارزه سخت با مشکل ریوی غیرمرتبط با کووید درگذشت. کلینیک مایو بدون شک بهترین تیم پزشکان و پرستاران در جهان را دارد که با عشق مداوم خود مرا احاطه کردند».

آماندا با اعلام اینکه کمپانی کشتی کج حرفه ای که شوهرش در آن فعال بود با او تماس گرفته و تسلیت گفته، افزوده است: «بالاتر از آن اینکه نمی توانم عشق و تحسینم را به خاطر رفتاری که @allelitewrestling با شوهر من و خودم و بچه هایم داشته ابراز کنم. تیم AEW به من کمک کرده سر پا بایستم و تمام تکه های شکسته را بردارم. آنقدر مورد لطف قرار گرفته و افراد دوست داشتنی دورم را احاطه کرده اند که نمی توانم همه آن ها را تگ کنم اما خودشان می دانند کی هستند و فکر نمی کنم که هرگز متوجه شوند چقدر از آن ها ممنونم».

 

AEW برای هوبر خوش یمن نبود!

هوبر در دوران فعالیت در WWE با نام لوک هارپر شناخته می شد و در این مدت به عنوان بخشی از خانواده بدنام وایت با برخی از بزرگ ترین نام های دنیای کشتی کج مبارزه کرد. او سال گذشته WWE را ترک کرده و به کمپانی رقیب یعنی AEW پیوست که شروع تازه ای برای وی بوده و کارهای او مورد استقبال طرفداران و همکاران قرار گرفت. AEW نیز دیروز در بیانیه ای مرگ جاناتان هوبر را اعلام کرد. جاناتان هوبر کار در دنیای کشتی کج را در سن ۲۳ سالگی آغاز کرده و اولین حضور رسمی حرفه ای خود را در سال ۲۰۰۳ تجربه کرد.

او برای اولین بار در می ۲۰۱۲ برای کمپانی WWE وارد رینگ شد و پس از نوامبر ۲۰۱۹ و پایان قراردادش با این کمپانی به All Elite Wrestling پیوست. جاناتان هوبر در سال ۲۰۰۸ با آماندا با لقب سیندی سین ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو پسر به نام های برودی ۸ ساله و نولان ۳ ساله بوده است.

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.