تاثیرات کش های «TRX» بر تناسب اندام + تمرینات مناسب ورزشی با TRX

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با مطالعه تاثیرات ورزش با طناب های تی ار ایکس می توانید قدرت خارق العاده این تمرینات کاربردی را درک کنید و به آسانی بر روی تناسب اندام خود تاثیر بگذارید

 

تاثیرات تی ار ایکس
تاثیرات تی ار ایکس

 

تاثیرات TRX بر تناسب اندام

اگر قبلاً با تمرین تعلیق TRX از تیر برخورد نکرده اید ، به احتمال زیاد قبلاً آن را دیده یا خوانده اید توسط یک نیروی دریایی ابداع شد تا نیروهای همکار خود را در مناطق دور افتاده جهان آماده نگه دارند ، این شامل استفاده از نوارهای آویز برای درگیر کردن عضلات فقط با استفاده از وزن بدن خود شما است با تغییر نحوه زاویه دادن به بدن ، هر عضله می تواند درگیر حرکت کششی یا فشار شود.

این روش خارق العاده و ساده ورزشی می تواند به هر کسی امکان رسیدن به هدف دلخواه خود را بدهد ، اعم از کاهش وزن ، بهبود صدای عضلانی یا تناسب اندام کلی ، در اینجا ، ما 6 مزیت آموزش تعلیق TRX ، از تأثیر کم آن تا درگیر شدن تمام بدن را بیان می کنیم.

 

تی ار ایکس
تی ار ایکس

 

3. قلب و قدرت را بهبود ببخشید

تمرینات تعلیق TRX نه تنها باعث تقویت قدرت عضلانی ، بلکه همچنین مقاومت قلبی عروقی می شود با تغییر سرعت انجام تمرین ، می توانید کارهایی را که به قلب و ریه ها انجام می دهید افزایش دهید.

 

4. به دستیابی به هر هدفی کمک کنید

به دلیل کاربرد پذیری آموزش تعلیق TRX ، می توان به هر هدفی دست یافت. ممکن است بخواهید به قدرت عضلانی برسید ، وزن کم کنید یا حتی برای یک ماراتن تمرین کنید هدف شما هرچه باشد ، آموزش منظم تعلیق TRX شما را به آنجا می رساند.

 

  تناسب اندام ( راهکارهای ورزشی و تغذیه ای)
تاثیر تی ار ایکس
تاثیر تی ار ایکس

 

5. کل بدن را درگیر می کند

عدم ثبات سیستم تعلیق TRX هنگام انجام حرکات باعث می شود هسته شما دائماً فعال شود علاوه بر این ، حرکات عملکردی به این معنی است که بسیاری از ماهیچه ها همزمان کار می کنند ، و یک تمرین کاملاً جامع را در تمام مدت ارائه می دهند.

 

طناب تی ار ایکس
طناب تی ار ایکس

 

6. طبیعت کم ضربه

آموزش تعلیق TRX به دلیل ماهیت معلق بودن ، تأثیر بسیار کمی دارد و به این معنی است که مفاصل شما تحت فشار زیادی قرار نمی گیرند به نوبه خود ، این بدان معنی است که خطر آسیب کم وجود دارد ، به شما این امکان را می دهد که همانطور که می خواهید سخت تمرین کنید و کمتر خطر ایجاد یا تحریک آسیب قبلی را داشته باشید.

 
 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *