بیوگرافی پدر و مادر مهراد جم خواننده پاپ + ازدواج با دنیا جهانبخت،مهاجرت و بازگشت به ایران

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مهرداد جم، خواننده ایرانی که این روزها حاشیه ساز شده است، از پدر و مادری آبادانی ست. با بیوگرافی آنها با ما همراه باشید

مهرداد جم، خواننده ایرانی که این روزها حاشیه ساز شده است، از پدر و مادری آبادانی ست. با بیوگرافی آنها با ما همراه باشید

 

 

 

بیوگرافی مهرداد جم و پدر و مادرش

مهرداد جم خواننده پاپ کشورمان از پدر و مادری آبادنی متولد شده است. او در 14 مرداد سال 1376 در آبان متولد شد. نام اصلی او محسن سعید کیا است و نام هنری اش مهرداد جم. او ابتدا با بازیگری وارد عرصه هنر شد و زمانی که 14 سال داشت در سریال چای شیرین بازی نمود. 

آواز خوانی در سریال چای شیرین تاثیر زیادی در خوانندگی او داشت و او را ترغیب کرد که به سمت خوانندگی برود.

  بیوگرافی «حسین مهری» و همسرش + معرفی آثار هنری و عکس ها

بیوگرافی پدر و مادر مهرداد جم

سوابق هنری  مهرداد جم

شروع کار هنری او در عرصه موسیقی  ابتدا با ترانه سرایی رقم خورد.  اولین کار جدی او ترانه جان جان برای میثم ابراهیمی بود. در سال 98 آهنگ شمال را منتشر کرد که پله ترقی او محسوب می شد و با این اهنگ بسیار مشهور شد.

آهنگ بعدی او “غمت نباشه” بود که او را به یک خواننده مطرح تبدیل کرد و توانست هواداران بسیاری را جذب کند. بعد از این اهنگ های او مورد علاقه بسیاری از طرفداران پاپ گردید.

بیوگرافی پدر و مادر مهرداد جم

آشنایی و ازدواج با دنیا جهانبخت

مهرداد جم در سال 99 و در تصمیمی ناگهانی تصمیم به خروج از کشور گرفت و به ترکیه رفت. خبرها حاکی از حضور او در مافیا و سایت های شرط بندی داشت. دوستی با دنیا جهانبخت نیز مهر تاییدی بر شایعات شده بود.

حضور مهرداد جم در کنار دنیا جهانبخت، پیج دنیا جهانبخت را پر بازدید تر از قبل کرد. بعد از مدتی انها به صورت رسمی با هم عقد کردند و از ترکیه به انگلستان رفتند. بعد از مدتی خبر بارداری دنیا جهانبخت در صفحه اینستاگرامی اش مطرح شد و آنها در پاییز 1400 منتظر فرزندشان بودند.

واکنش مادر مهرداد جم نسبت به ازدواج انها جالب بود. مادرش گفته بود مخالفتی با این رابطه ندارم و به سلایق پسرم احترام می گذارم. 

بیوگرافی پدر و مادر مهرداد جم

 بازگشت مهرداد جم به ایران

مهرداد بعد کش و قوس های فراوان با خود و دنیا تصمیم بازگشت به ایران گرفت. بعد از آن دنیا جهانبخت در لایوی در اینستاگرام با گریه و ناراحتی اعلام کرد خبری از مهرداد ندارد. در ادامه مهرداد نیز با عکسی از پروازش، تصمیمش مبنی به بازگشت به ایران را تایید کرد. 

مهرداد به ایران بازگشت و بعد از مدتی ویدیویی از خود در پل طبیعت تهران منتشر کرد.  دنیا در طی این مدت در اینستاگرامش موضوع جدایی از مهرداد و فرزندشان را مطرح می کرد و تصمیم دارد با بازگشت مهرداد به ایران، خودش فرزندش را بزرگ کند. همچنان حواشی این دو وجود دارد.بیوگرافی پدر و مادر مهرداد جم

 

بیوگرافی پدر و مادر مهرداد جم

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.