بیوگرافی و ماجرای قتل ناموسی «بناز محمود» توسط پدرش در انگلیس + مستند بناز قتل ناموسی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

باناز محمود

بناز محمود دختری که در انگلیس به خاطر مساله ای ناموسی توسط پدرس به قتل رسید. با جزئیات ماجرا با ما همراه باشید

 

 

ماجرای قتل بناز محمود

بناز محمود دختر محمود محمود از مهاجران کردستان هستند که در لندن زندگی می کنند. جسد بناز محمود در داخل چمدانی در باغچه ای در شهر برمینگهام که قبلا چال شده بود، پیدا شد.

او ساکن محله میچام در جنوب لندن بوده است و در سال 2006 به قتل رسیده است. باناز در تاریخ 24 ژانویه سال 2006 ناپدید می شود و سه ماه بعد جسد او کشف می شود.

  بیوگرافی «زهره کودایی» دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران + زندگی و اینستاگرام

باناز محمود

علت قتل بناز محمود 

به نقل از عصر ایران، بي بي سي نوشت: پدری در بریتانیا که دخترش را به خاطر داشتن رابطه با یک مرد کشته بود، در دادگاه مرکزی لندن گناهکار شناخته شده است.

پدر این دختر احساس می کرده که مردی که دوست دخترش بوده حیثیت خانواده را به باد داده است. به همین دلیل ترتیب قتل دخترش را داده است. بررسی های انجام شده توسط پلیس انگلیس نشان می دهد که قتل بناز محمود، یک قتل ناموسی بوده است.

دادگاه لندن اعلام کرده است که پدر بناز، محمود محمود 47 ساله و عموی بناز، آری آقا 50 ساله در قتل بناز با هم همدست بوده اند. یک فرد دیگر در قتل باناز با این دو همکاری داشته است.

باناز محمود

نظر دادگاه در مورد قتل ناموسی

سخنگویان دادستانی در دادگاه قتل باناز می گوید که در قتل ناموسی که به اصطلاح برای حفظ آبرو صورت می گیرد، هیچ افتخار و آبرویی وجود ندارد. این نهاد با تمام قتل ها از این دست با شدت برخورد خواهد کرد. قتل باناز محمود توسط پدر، عمویش و دستیاران آنها فقط مرگ یک زن جوان نبودهاست. بلکه باعث وحشت دوست پسر، اعضای خانواده باناز و جامعه کرد بریتانیا شده است.

باناز محمود

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.