بیوگرافی و عکسهای پانته آ سیروس و همسرش + اینستاگرام و زندگی خصوصی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عکس های پانته آ سیروس بازیگر

پانته آ سیروس بازیگر سینما و تلویزیون است. با بیوگرافی، زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی او در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی پانته آ سیروس

پانته آ سیروس 1 فروردین  سال 1353 در تهران متولد شد. او سه برادر دارد. در زمینه نقاشی به صورت حرفه ای فعالیت می کند و نمایشگاه های متعددی را از نقاشی های خود برگزار کرده است. همینطور او مربی ورزشی نیز می باشد. پانته آسیروس در اوقات فراغت خود نیز به ورزش های اسکی و کوهنوردی مشغول است. او بازیگر سینما و تلویزیون است. 

  بیوگرافی و عکس های «سارا رضایی میرقائد» فرزند محسن رضایی

عکس های پانته آ سیروس بازیگر

ازدواج و تحصیل

پانته آ سیروس فارغ التحصیل  رشته طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. او ازدواج نکرده است و مجرد است. 

عکس های پانته آ سیروس بازیگر

از دوبله تا بازیگری

پانته آ سیروس فعالیت هنری را با شرکت در دوره های دوبله آغاز کرد و سپس به سمت دوره های بایزگری رفت. اولین ایفای نقش او در سال 91 با فیلم اینجا همه چیز خوب است رقم خورد. او با بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره بین المللی فیلم یاس در بافت نمود. در سال 94 با سریال شمعدونی ها در تلویزیون دیده شد و با سریال بانوی سردار به شهرت رسید. او هم اکنون در حال نقش آفرینی در سریال برف بی صدا می بارد است.

عکس های پانته آ سیروس بازیگر

آثار

پانته آ سیروس در طی یک دهه فعالیت بازیگری توانسته در نقش های مختلف بازی کند. او در فیلم های سینمایی  اینجا همه چیز خوب است،  بن‌ بست وثوق اسب سفید پادشاه، مردی بدون سایه، ساعت 5 عصر، ارادتمند؛ نازنین بهاره تینا، خرگیوش و سریال های تنهایی لیلا، شمعدونی، بانوی سردار، ملکاوان، نوار زرد، خاطرات ناتمام و برف بی صدا می بارد نقش آفرینی کرده است. 

عکس های پانته آ سیروس بازیگر

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی پانته آ سیروس به آدرس panteacyrus.official  می باشد که 14.5k  دنبال کننده دارد. 

عکس های پانته آ سیروس بازیگر

عکس های پانته آ سیروس بازیگر

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.