بیوگرافی و علت درگذشت (اسحاق قویدل) قهرمان پرورش اندام ایران + زندگی شخصی و ورزشی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اسحاق قویدل

اسحاق قویدل قهرمان بدنساز در عرصه های بین المللی می باشد. با بیوگرافی، عکسها و علت درگذشت او در ادامه مطلب همراه ما باشید

 

 

بیوگرافی و درگذشت اسحاق قویدل

اسحاق قویدل  16 آذر سال 1366 در بابل متولد شد. او قهرمان بدنسازی در عرصه های داخلی و بین المللی می باشد. قویدل ساکن تورنتو کاناداست. 

  بیوگرافی حسن آقا میری روحانی + علت خلع لباس

اسحاق قویدل

ازدواج و تحصیل 

اسحاق قویدل فارغ التحصیل رشته تعذیه در مقطع کارشناسی می باشد. او متاهل است و با نیلوفر قویدل ازدواج کرده که ثمره این ازدواج یک فرزند دختر است.

اسحاق قویدل

از کشتی تا قهرمانی بدنسازی

اسحاق قویدل ورزش را در نوجوانی و با کشتی آغاز کرد. بعد از مدتی به خاطر آسیب دیدگی این ورزش را رها کرد و به سمت بدنسازی رفت. استعداد و تلاش او در این رشته باعث شد کمتر از یکسال به مقام  اول جوانان ایران دست یابد و یکسال بعد نیز قهرمان پرورش اندام ایران گردید. او چندین بار توانست این قهرمانی را تکرار کند، به طوری که او 4 سال متوالی مدال طلای این رشته را از آن خود کرد. سپس وارد تیم ملی بدنسازی ایران شد و در عرصه های بین المللی حضور یافت که ثمره آن مدال نقره و طلای جهانی بود. قویدل همچنین در مسابقات حرفه ای تورنتو نیز یکی از فینالیست ها بود. 

اسحاق قویدل

مبارزه با سرطان

اسحاق قویدل در سال 2018 و در حین مسابقات تورنتو دار سرگیجه شد. سپس با انجام آزمایش های مختلف سرطان پیشرفته سارکوم را برای او تشخیص دادند. جراحی صورت گرفت ولی پزشکان امیدی نداشتند و سپس به او پیشنهاد شیمی درمانی دادند. قویدل نپذیرفت و ترجیح داد بر این بیماری غلبه کند. ساکن تورنتو شد و به تدریس رداخت. از طرفی در زمینه مشاوره و روحیه دادن به بیماران سرطانی نیز فعالیت نمود. 

اسحاق قویدل

علت درگذشت اسحاق قویدل

اسحاق قویدل قهرمانی بدنسازی ایران و جهان بعد از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان در 4 اسفند 1400 در گذشت. 

اسحاق قویدل

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی اسحاق قویدل به آدرس eshagh.ghavidel.ifbbpro  می باشد که 279k  دنبال کننده دارد. 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

یک نظر

  1. روحش شاد و یادش گرامی..
    متاسفانه این ورزش جایی در رسانه ملی نداره.. و واقعا باید رسیدگی بشه، و اطلاع رسانی بشه و مردم با علم و آگاهی مثل ورزش های دیگه وارد این ورزش بشن، قوانین بیشتر بشه و همینطور تشویق و امتیازات بیشتر که باعث بشه بدنهای نچرال بیشتر دیده بشن، البته اسحاق عزیز ربطی به مکمل نداشته به گفته پزشکان، و خواست الهی بوده، در کل عرض کردم.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.