بیوگرافی و درگذشت شهید سرگرد «وحید سالاری» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان (سیب و سوران) + درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 عکس شهید سرگرد وحید سالاری

وحید سالاری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید

 

 

بیوگرافی وحید سالاری

ستوان یکم وحید سالاری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان می باشد. او در طی سالها خدمت در نیروی انتظامی خدمات ارزنده ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان انجام داده است. 

  بیوگرافی ادل (Adele) خواننده مشهور انگلیسی + آلبوم موسیقی و زندگی خصوصی

 عکس شهید سرگرد وحید سالاری

شهادت

ستوان یکم وحید سالاری صبح روز سه شنبه 5 بهمن در درگیری مسلحانه با قاچاقیان مواد مخدر در منطقه سیب و سوران به مقام شهادت رفیع شهادت نائل گردید. 

 عکس شهید سرگرد وحید سالاری

درگیری مسلحانه و شهادت وحید سالاری

وحید سالاری به همراه همکاران خود در نیروی انتظامی در یک عملیات بازرسی یک قبضه سلاح و مقادیر زیادی مواد مخدر کشف کردند. آنها قصد انتقال حجم زیاد مواد مخدر از شهرستان سیب و سوران به نقاط مرکزی کشور را داشتند. این بازرسی نهایت به درگیری منجر شد که یک نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسید و دیگر قاچاقچی متواری شد.

در حین درگیری حید سالاری با اصابت یک گلوله از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شد که در نهایت به مقام رفیع شهادت نازل گردید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مامور جان برکف پلیس استان خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم متواری آغاز شده که نتیجه اقدامات صورت گرفته متعاقباً اعلام خواهد شد.

 عکس شهید سرگرد وحید سالاری

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.