بیوگرافی و اینستاگرام «رومن آبراموویچ»، مالک باشگاه چلسی + ماجرای تحریم بعلت ارتباط با پوتین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رومن آبراموویچ

رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی می باشد. با بیوگرافی، سوابق کاری و  ماجرای تحریم بعلت ارتباط با پوتین در ادامه همراه ما باشید

 

بیوگرافی رومن آبراموویچ

رومن آرکادیویج آبراموویچ 24 اکتبر سال 1966 در ساراتوف شوروی متولد شد و در دوران کودکی پدر و مادر خود را از دست داد. او تاجر روسی و یهودی می باشد و صاحب شرکت سرمایه گذاری میل هاوس ال ال سی است. او هم اکنون مالک باشگاه بزرگ چلسی می باشد. 

  بیوگرافی (رحیم حیدری) فرماندار لنگرود + ماجرای انتشار فیلم و عزل از خدمت

رومن آبراموویچ

ازدواج

رومن آبراموویچ سه باز ازدواج کرده که هر سه به جدایی انجامیده است. او صاحب 5 فرزند است. او اکنون همسری ندارد اما Dasha Zhukova، سرمایه‌دار روسی، شریک زندگی او می‌باشد.

رومن آبراموویچ

سوابق 

رومن آبراموویچ صاحب باشگاه چلسی ست که پیش از این یکی از سرمایه داران بزرگ محسوب می شد و چاه های نفت بسیار داشت و سپس به سمت فوتبال روی آورد. حضور او و سرمایه گذاری هایش در باشگاه چلسی باعث شد چلسی خیلی زود پیشرفت کند.

او پیش از خرید چلسی قصد خرید باشگاه تاتنهام را داشت ولی به این نتیجه رسید که با 10 میلیون پوند بیشتر می‌تواند باشگاه چلسی را با یک استادیوم توسعه‌یافته و همچنین دو هتل خریداری کند. اگرچه آبراموویچ در دوره ای یکی از ثروتمندترین افراد جهان بود ولی ثروت او کمی تنزل پیدا کرد و به موازات آن باشگاه چلسی نیز همینطور. 

رومن آبراموویچ

تحریم رومن آبراموویچ

بعد از حمله روسیه به اوکراین و پیامدهای و  واکنش های جهانی آن، زندگی نزدیکان دولت روسیه و پوتین نیز تحت الشعاع قرار گرفت. دولت بریتانیا چندین نفر از نزدیکان ولادیمیر پوتین را که در انگلیس هستند، تحریم کرد که رومن آبراموویچ مالک چلسی نیز جز آنهاست. امکان اخراج این افراد ازانگلیس وجود دارد. اگرچه آبراموویچ نزدیکی خود را با پوتین را رد کرده است. 

رومن آبراموویچ

رومن آبراموویچ

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.