بیوگرافی مهدی قائدی و همسرش + اینستاگرام و عکس

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مهدی قائدی متولد آذر 1377 در شهر بوشهر است و یک خواهر و برادر دارد و از دوران دبستان ورزش فوتبال را شروع کرد و به صورت حرفه ای آنرا دنبال کرد.او ابتدا با بازی در تیم های محلی و سپس با بازی در تیم فوتبال ایران جوان بوشهر فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و به علت درخشش و بازی خوبش در بازی های لیگ دسته اول به عنوان بهترین بازیکن انتخاب گردیدسپس به عضویت تیم شاهین بوشهر درآمد.

مهدی قائدی بازیکن تیم استقلال که ستاره این تیم هم می باشد به جرگه متاهلین پیوست او هم اکنون به عنوان مهاجم تیم ملی امید فوتبال ایران برای کسب سهمیه المپیک 2020 به میدان می رود.

 

 

بیوگرافی مهدی قائدی

مهدی قائدی فوتبالیست و متولد آذر 1377 در شهر بوشهر است و یک خواهر و برادر دارد و از دوران دبستان ورزش فوتبال را شروع کرد و به صورت حرفه ای آنرا دنبال کرد.او ابتدا با بازی در تیم های محلی و سپس با بازی در تیم فوتبال ایران جوان بوشهر فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و به علت درخشش و بازی خوبش در بازی های لیگ دسته اول به عنوان بهترین بازیکن انتخاب گردیدسپس به عضویت تیم شاهین بوشهر درآمد.

"مهدی قائدی متولد آذر 1377 در شهر بوشهر است و یک خواهر و برادر دارد و از دوران دبستان ورزش فوتبال را شروع کرد و به صورت حرفه ای آنرا دنبال کرد.او ابتدا با بازی در تیم های محلی و سپس با بازی در تیم فوتبال ایران جوان بوشهر فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و به علت درخشش و بازی خوبش در بازی های لیگ دسته اول به عنوان بهترین بازیکن انتخاب گردیدسپس به عضویت تیم شاهین بوشهر درآمد.

مسابقات انتخابی زیر 23 سال فوتبال آسیا

مهدی قائدی 21 ساله که دیشب با یک مراسم ساده و خصوصی رسما ازدواج خود را اعلام کرد .تا کنون در خصوص همسر او اطلاعاتی منتشر نشده است.تا دو روز دیگر به همراه تیم ملی امید برای مسابقات زیر 23 سال آسیا انتخابی المپیک به تایلند خواهد رفت.

 

"مهدی قائدی متولد آذر 1377 در شهر بوشهر است و یک خواهر و برادر دارد و از دوران دبستان ورزش فوتبال را شروع کرد و به صورت حرفه ای آنرا دنبال کرد.او ابتدا با بازی در تیم های محلی و سپس با بازی در تیم فوتبال ایران جوان بوشهر فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و به علت درخشش و بازی خوبش در بازی های لیگ دسته اول به عنوان بهترین بازیکن انتخاب گردیدسپس به عضویت تیم شاهین بوشهر درآمد.

از حواشی ایجاد شده برای او

در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ در حالی که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آنها در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون می‌شود و یک فوتبالیست همراه آنها بر اثر تصادف فوت میکند.

 

جشن تولد لاکچری (همسر مهدی قائدی) بر روی کشتی

مراسم جشن تولد همسر مهدی قائدی بازیکن محبوب تیم استقلال برگزار شد فیلم های منتشر

شده از این جشن تولد بسیار مورد توجه کاربران فضای رسانه قرار گرفت و موضوع مربوط به

برگزاری این جشن تولد لاکچری بر روی کشتی سوژه رسانه ها شد

البته برخی از کاربران فضای مجازی با مطرح کردن اختلاف سنی مهدی قائدی و همسرش و بیان

این موضوع که همسر مهدی قائدی چند سال از خودش بزرگتر است از روی حسادت کامنت‌هایی

را در خصوص این جشن تولد لاکچری مطرح کردند

لازم به ذکر است که مهدی قائدی از بازیکنان مطرح و پرطرفدار تیم استقلال است که توانسته در بازی‌های این تیم با درخششی خوب در نخستین فصل رقابت ها ۱۰ گل را به ثمر برساند

  فیلم جشن تولد لاکچری (همسر مهدی قائدی) بر روی کشتی را ببینید

کلاهبرداری مهدی قائدی

ماجرا کلاهبرداری مهدی قائدی ؛ شکایت یک پرسپولیسی از قائدی و همسرش !

ماجرا از این قرار است که این نفرات با همکاری یک شرکت ساخت و ساز املاک در مناطق

شمالی کشور تبلیغات گسترده‌ای در صفحات شخصی خود انجام داده تا در سود مالی آن با

صاحب این پروژه شریک شوند.

به واسطه این تبلیغات چند نفر از جمله محسن بنگر در این پروژه سرمایه‌گذاری کردند ولی بعد از

مدتی متوجه شدند ماجرای ساخت و ساز کلاهبرداری بوده و مبلغ زیادی به این واسطه از دست

داده است.

این پرونده به جز بنگر چند شاکی دیگر هم دارد که مبالغ میلیاردی طلب دارند و حالا دادگاه برای این نفرات ابلاغیه صادر کرده تا در دادگاه حضور پیدا کنند.

طلاق مهدی قائدی

شایعه طلاق مهدی قائدی چیست؟

گفته میشه مهدی قایدی از همسرش جدا شده و تمام تصاویر دونفره با وی رو هم از صفحه اینستاگرامش پاک کرده! البته که همچنان هم نشونه ها تموم شدنی نیستند و مهدی خان با انتشار یک پست در صفحه خود به این حواشی دامن زد!

این بازیکن جوان دهه هفتادی با انتشار تصاویری از خود کپشنی با این مضمون نوشت: شروع زندگی دوباره

فیلم های برگزاری جشن تولد جالب و لاکچری همسر مهدی قائدی بر روی یک کشتی را در این بخش از مجله ببینید
همسر مهدی قائدی

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.