بیوگرافی مهتاب کرامتی بازیگر و همسرش + آدرس اینستاگرام و زندگی خصوصی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مهتاب کرامتی، بازیگر خوش سیما و خوش آوازه سینما و تلویزیون در ایران که محبوبیت بسیاری دارد. با بیوگرافی این بانوی هنرمند با ما همراه باشید

مهتاب کرامتی، بازیگر خوش سیما و خوش آوازه سینما و تلویزیون در ایران که محبوبیت بسیاری دارد. با بیوگرافی این بانوی هنرمند با ما همراه باشید[/box

 

 

 

بیوگرافی مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر سال 49 در تهران است.  او فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد است.  او سال های پیش با بابک ریاحی پور از نوازندگان موسیقی ازدواج کرد که به طلاق انجامید. حاصل این ازدواج یک دختر است که اکنون با مهتاب کرامتی زندگی می کند. مهتاب کرامتی به عنوان سفیر حسن نیت یونیسف فعالیت می کند.

بیوگرافی مهتاب کرامتی و همسرش

سوابق هنری مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی را با نقش هلن در فیلم مردان آنجلس می شناسیم. او در سال 33 فعالیت هنری خودش را با شرکت در دوره کلاس های آزاد بازیگری آغاز کرد و همانجا برای ایفای نقش هلن انتخاب شد. 

سپس در فیلم سینمایی مردی از جنس بلور به کارگردانی سعید سهیلی بازی کرد. فیلم سینمایی مومیایی 3 و مرد بارانی از دیگر آثار بود که بلافاصله مهتاب کرامتی در آن به ایفای نقش پرداخت. دومین فیلم  بـه کارگردانی ابوالحسن داوودی اثری بود که مهتاب کرامتی در ان حضور داشت و برای همین فیلم  کاندیدای دریافت جایزه از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

فیلم سینمایی مریم مقدس و سریال خاک سرخ از آثار ارزشمندی بود که او در آن حضور چشمگیری داشت. فیلم ملاقات، شاه خاموش، هشت پا، رستگاری در هشت و بیست دقیقه، آدم و پاداش سکوت از آثاری ست که مهتاب کرامتی در ان به ایفای نقش پرداخته است.

  بیوگرافی «هدایت هاشمی» و همسرش + همه چیز درباره دختران هاشمی اما و جانا

او در سال 87 با پروژه بیست عبدالرضا کاهانی و با بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بازیگر زن مکمل از بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت می کند. فعالیت های هنری بعدی او، بازی در فیلم هایی چون آلزایمر، زندگی خصوصی آقا و خانم میم و عصر یخبندان بود.

 بازی در  عصر یخبندان بـه کارگردانی مصطفی کیایی نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر  را برای به همراه داشت. 

مهتاب کرامتی توانسته در طی این سال ها نقش های متفاوتی را بازی کند و در این زمینه موفق بوده است. آیدی اینستاگرام این بانوی هنرمند برای دنبال کردن mahtab. keramati می باشد.

بیوگرافی مهتاب کرامتی و همسرش

 

بیوگرافی مهتاب کرامتی و همسرش

 

بیوگرافی مهتاب کرامتی و همسرش

 

بیوگرافی مهتاب کرامتی و همسرش

 

بیوگرافی مهتاب کرامتی و همسرش

 

بیوگرافی مهتاب کرامتی و همسرش

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.