بیوگرافی صبا راد + ماجرای دو ازدواجش ( صفحه اینستاگرام صبا راد )

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

 

 

صبا راد مجری و گوینده رادیو و تلویزیون می باشد که در بسیاری از برنامه های رسمی در صدا و سیما به گویندگی و مجری گری پرداخته و حدود ۲۳ سال است که با صدا و سیمای جمهوری اسلامی همکاری داشته دارد .او قبلا از دوران نوجوانی به بازیگری علاقه داشت و سال ۱۳۷۵ موفق شد که در صدا و سیما وارد شود و فعالیت حرفه ای خود را آغاز کند.

 

بیوگرافی:

صبا راد با نام شناسنامه ای (فاطمه راد)در سی ام شهریور سال ۱۳۵۹ به دنیا آمد او متولد تهران است و در ابتدا علاقه مند به حضور در بازیگری را داشت ولی به صورت خیلی اتفاقی وارد حرفه گویندگی و مجری گری شد.

 

 

جریان ورود اتفاقی صبا راد به رادیو و تلویزیون:

خانم صبا راد از لحاظ وسعت صدا و گیرندگی و شیوایی آن همیشه مورد توجه شنوندگان و بینندگان برنامه های پخش شده از صدا و سیما بوده و در سال ۱۳۷۷ زمانی که او در مقطع پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل بود همزمان در یک مجتمع فیزیوتراپی نیز کار می‌کرد و بعد از آشنایی با یکی از بیماران که در آن زمان از مسئولین رادیو محسوب می شد و شنیدن صدای صبا راد از او دعوت شد که جهت تست صدا به رادیو برود و به علت صدای خاص و شیوایی که داشت توانست استخدام صدا و سیما دربیاید.

 

 

 

شروع کار به عنوان مجری در تلویزیون:

او در ابتدای شروع کار در سال ۷۵ به گویندگی در رادیو در برنامه (ورزش نشاط تندرستی) به عنوان مجری این برنامه انتخاب شد و بعدا او توانست در تلویزیون نیز به عنوان مجری حضور پیدا کنند و از اولین کارهای او در زمینه مجری گری در تلویزیون می توان به برنامه ( به خانه برمیگردم ) اشاره کرد که به عنوان شروع بسیار خوبی برای صبا راد در مجری گری محسوب میشد.

  اولین مصاحبه با رسول قهرمانی (بازپرس قضایی) + بیوگرافی

 

 

ازدواج اول:

صبا راد تا کنون دو بار ازدواج کرده همسر اول او مرتضی علی آبادی در زمینه بازیگری فعالیت داشت و همچنین در مجموعه ورزشی تنیس استقلال نیز به عنوان مدیر مجموعه مشغول به فعالیت بود.

 

 

جدایی صبا راد و همسرش مرتضی علی آبادی

مرتضی علی آبادی درباره زندگی مشترک با صبا راد مجری برنامه تلویزیونی گفت:قطعا کسی که تصمیم می گیرد با فرد شناخته شده ای ازدواج کند، می داند که این مسیر سختی های خاص خودش را دارد البته من باید از همین جا اعلام کنم که  از خانم راد جدا شده ام و دیگر ما هیچ نسبتی با هم نداریم.

 

ازدواج صبا راد با مانی رهنما:

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.

مانی رهنما متولد 1350 در تهران، خواننده پاپ است.موسیقی را از 14 سالگی با پیانو شروع کرد و از سال 1371 وقتی 21 ساله بود نزد زنده یاد بابک بیات موسیقیدان برجسته به مدت 6 سال تحت تعلیم قرار گرفت.او از سال 76 با آهنگ فیلم مرسدس رسما فعالیت خود را شروع کرد

 

جنجال بعد از روزه خواری سهوی مجری برنامه به خانه برمی گردیم:

صبا راد مجری زن برنامه “به خانه برمی گردیم” پس از آماده شدن غذا از آشپز خواست مزه غذا را امتحان کند!او پس از این عمل، متوجه اقدام ناخواسته خود شد که احتمالا بر اثر فراموشی روزه بودن، رخ داده است.هر چند که کارگردان تلویزیونی متوجه این حرکت مجری برنامه در ماه رمضان شد و سریعا دوربین به سمت دیگری سوئیچ شد تا این اقدام مجری دردسرساز نشود اما تصاویر و فیلم این حرکت در فضای مجازی منتشر شده است.

 

  بیوگرافی «یلدا افشارنیا» و همسرش + جدیدترین عکسهای این بازیگر

 

 

خدا حافظی صبا راد از صدا و سیما با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش:

صبا راد، مجری و نویسنده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، پس از ۲۱ سال همکاری با صدا و سیما، اعلام کرد دیگر با این رسانه همکاری نخواهد کرد.
 

صبا راد در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است. صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود ۱۰۰ برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

 

 

 

 

 

آدرس صفحه اینستاگرام صبا راد: 

https://www.instagram.com/sabarad.official/

 

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.