بیوگرافی «شهنار تهرانی» بازیگر و خواننده قبل از انقلاب + اینستاگرام و (همسر و فرزندان)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عکس های اینستاگرامی شهنار تهرانی خواننده و بازیگر

شهناز تهرانی از خوانندگان و بازیگران قبل از انقلاب است. با بیوگرافی و زندگی شخصی این هنرمند در ادامه همراه ما باشید

 

 

بیوگرافی شهناز تهرانی 

شهناز تهرانی 2 فروردین سال 1336 در تهران  و در خانواده پر جمعیت و متوسط متولد شد. او بعد از انقلاب به آمریکا مهاجرت کرد. از آنجایی که اقامت دائم در آمریکا نداشت و به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین آمریکا بعد از مدتی از این کشور اخراج شد. او ابتدا به کانادا و دوبی رفت و سپس از آنجا راهی ترکیه شد و بعد از مدتی به گرجستان رفت. او اکنون در اسرائیل ساکن است. 

  بیوگرافی «حسین سلامی» فوتبالیست و روحانی آبادانی + اینستاگرام و داستان زندگی شخصی

عکس های اینستاگرامی شهنار تهرانی خواننده و بازیگر

ازدواج و تحصیل

شهناز تهرانی تحصیلاتش را در مقطع دبیرستان به اتمام رسانده است. او متاهل است و  دوبار ازدواج کرده است. ازدواج اول شهناز تهرانی در سال 54 با کارگردان معروف جمشید ورزنده بود. ثمره این ازدواج دختری به نام شرمینه بود. بعد از مدتی آنها از هم جدا شدند. ازدواج دوم شهناز تهرانی با فردی به نام کوروش بود. 

عکس های اینستاگرامی شهنار تهرانی خواننده و بازیگر

خوانندگی 

حضور او در عرصه موسیقی ابتدا در دوران کوردکی و زمانی که در تلویزیون مسابقه رقص گذاشته بودند رقم خورد. سپس وارد عرصه بازیگری شد بعد از آشنایی با حجت اسکندری معروف به حجی جون به آمریکا مهاجرت و در آنجا شوهای موزیکال اجرا کردند. این دو به عنوان زوج هنری شناخته شدند و ویدیوهای آنها که بالغ بر 300 مجموعه بود بسیار معروف شد. 

عکس های اینستاگرامی شهنار تهرانی خواننده و بازیگر

بازیگری

شروع بازیگری او در دوران مدرسه با تئاتر آغاز شد. در 12 سالگی و به واسطه معرفی حسین حسینی به پرویز کاردان توانست در سریال سرکار استوار و در نقش گلی بازی کند. در سال 50 در فیلم صمد و قالیچه حضرت سلیمان حضور یافت و نقش آفرینی او در این سریال باعث دیده شدنش شد.

او با بازی در فیلم های “صمد و فولاد زره دیو” و “صمد و سامی” و “لیلا و لیلی” به شهرت رسید. حضور او در تلویزیون نیز با  سریال اختاپوس رقم خورد. او در فیلم های و سریال های بسیاری بازی کرده و توانسته عنوان بهترین بازیگر زن در تلویزیون جام جم ملی را بدست آورد. 

شهناز تهرانی در تئاتر نیز به صورت جدی و حرفه ای فعالیت می کرد. او به عنوان یه چهره شناخته شده در تئاتر لاله زار بود که شب های بسیاری بر روی صحنه می رفت. بعد از انقلاب و با دادن تعهد فقط می توانست در تئاتر ملت بازی کند. 

عکس های اینستاگرامی شهنار تهرانی خواننده و بازیگر

اینستاگرام

عکس های اینستاگرامی شهنار تهرانی خواننده و بازیگر

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.