بیوگرافی سردار قاآنی جانشین سردار سلیمانی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیوگرافی سردار قاآنی جانشین سردار سلیمانی

 

سردار اسماعیل قاآنی در سال ۱۳۳۶ در مشهد به دنیا آمد. او اکنون 62 ساله است است و به عنوان جانشینی سردار شهید قاسم سلیمانی و فرمانده سپاه قدس از سوی رهبر انقلاب منصوب گردید.

عضویت در سپاه و حضور در کردستان:

او در سال ۵۸ عضو سپاه شد و به تهران  آمد و در دوره های آموزشی در پادگان امام علی مشغول شرکت کرد سپس با رخ دادن حوادثی که در سال ۵۹ در کردستان به وقوع پیوست ست راهی آن منطقه شد.

 

حضور در جنگ تحمیلی و فرماندهی لشگر:

او همچنین از سال ۶۰ تا زمان پایان جنگ در جبهه‌های دفاع مقدس حضور فعال داشت و فرمانده تیپ امام رضا و پس از آن نیز فرمانده لشگر ۵ نصر شد.

 

آشنایی با سردار سلیمانی:

بعد از جنگ تحمیلی او به فعالیت خود در سپاه قدس ادامه داد و دوستی او با شهید سردار سلیمانی به سال ۶۱ در مناطق عملیاتی برمیگردد. او بعد از تاسیس نیروی قدس سپاه به عنوان جانشین فرمانده این نیرو در راه اسلام و امنیت کشور فعالیت داشته است.

 

سردار شامی:

او در بین دوستان و همرزمان خود به سردار شامی شهرت دارد زیرا سردار قاآنی تسلط بسیاری به کشورهای منطقه از جمله سوریه،لبنان و اسرائیل دارد.

 

 

جانشین سردار سلیمانی و فرمانده نیروی سپاه قدس:

بعد از شهادت سردار سلیمانی در ۱۳ دی ۱۳۹۸ که بر اثر حمله پهپادهای ارتش آمریکا در عراق صورت گرفت او به عنوان فرمانده جدید نیروی قدس از طرف رهبر انقلاب معرفی و منصوب گردید.

  بیوگرافی آرون افشار + نام اصلی و دانلود آهنگ

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.