بیوگرافی سردار «سعید شریف زاده» فرمانده دفاع مقدس و دان 6 کاراته + همسر و فرزندان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سردار سعید شریف زاده

سردار سعید شریف زاده مدیر عامل آتش نشانی به سمت شهرداری تبریز منصوب شد. با بیوگرافی و جزئیات این خبر با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی سردار سعید شریف زاده

سردار شریف زاده اصالتا تبریزی می باشد. او از فرمانده دوران دفاع مقدس است. سدار شریف زاده در زمینه ورزشی نیز به صورت حرفه ای فعالیت می کند. او دارای دان 6 کاارته می باشد. ایشان علاوه بر عضو هیات رئیسه فدراسیون کاراته، ریاست هیات اسکی نیروهای مسلح ایران را برعهده دارند.

فعالیت سردار در زمینه های دیگر نیز می باشد. او معاون سابق توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.  همینطور معاون اسبق توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده.  رییس هیأت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام نیز می باشد. 

  بیوگرافی «محمد حسین کنعانی زادگان» بازیکن پرسپولیس و همسرش + عکس ها

سردار سعید شریف زاده

مدیر عامل آتش نشانی

سردار سعید شریف زاده در دورانی که محمد باقر قالیباف شهردار تهران بود، از سوی ایشان طی حکمی به عنوان مدیر عامل اتش نشانی انتخاب گردید و جانشین رضا خوشزاد گردید.

در حکم قالیباف امده است: ارتقاء و بهبود سيستم ايمني و خدمات آتش نشاني، کاهش زمان رسيدن به محل آتش سوزي،‌ تهيه برنامه جامع ايمني و پيشگيري از وقوع آتش سوزي، نظارت بر استانداردهاي ايمني در ساختمان و توسعه و ترويج روشهاي اتکايي و جبراني در حوادث آتش سوزي بايد مدنظر قرار گيرد.

سردار سعید شریف زاده

شهرداری تبریز 

سردار سعید شریفزده طی حکمی در روز یکشنبه 18 اسفند 1400 به عنوان شهردار تبریز انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا،  شصت‌ودومین جلسه‌ی شورای شهر تبریز، با حضور رئیس و اعضای شورای شهر تبریز و سرپرست شهرداری در عمارت ساعت تبریز برگزار گردید. در لحظات آغازین جلسه‌ی امروز که برای انتخاب شهردار تشکیل شده بود، نامه‌ی هفت نفر از اعضای شورای شهر مبنی بر معرفی فردی جدید به‌عنوان کاندیدای شهرداری قرائت شد.

روح اله رشیدی، حکیمه غفوری، غلامرضا احمدی، روح اله دهقان‌نژاد، فریدون بابایی اقدم، احد صادقی و محمدحسن اسوتچی در این نامه، سردار سعید شریف زاده را به‌عنوان  شهردار تبریز معرفی کردند.

سردار سعید شریف زاده

سردار سعید شریف زاده

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.