بیوگرافی «دکتر علیرضا نبی» کارآفرین خیر و همسرش + خاطرات تکان دهنده و زندگی شخصی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عکس دکتر علیرضا نبی کارآفرین

علیرضا نبی یکی از کارآفرین های برتر کشورمان می باشد که توانسته از صفر به 100 برشد. با بیوگرافی و فعالیت های ایشان همراه ما باشید

 

بیوگرافی علیرضا نبی

علیرضا نبی متولد سال 1347 در مشهد می باشد. او در یک خانواده پر جمعیت با وضع مالی نامساعد زندگی می کرد. شراط مالی نامساعد خانواده باعث شد او در اوضاع بدی زندگی را سپری کند. به گفته خود ایشان، پدرش در ایام محرم با دوچرخه وسایل سوگواری حضرت مثل زنجیر و پرچم می فروخت.

  بیوگرافی و علت درگذشت «پروفسور برت فراگنر ایران‌شناس اتریشی و همسرش+ مراسم خاکسپاری

عکس دکتر علیرضا نبی کارآفرین

کارکردن در دوران کودکی

دکتر علیرضا نبی از 8 سالگی برای اینکه کمک خرج خانه باشد شروع به کار می کند، ابتدا در 8 سالگی با پولی که خیری به او داده بود روزنامه فروشی کرد، حتی در دوره ای نیز به واکس زنی مشغول بوده است. او بعدها با همه سختی هایش به فروختن بلیت فیلم شعله توی بازار سیاه مشغول شد تا بتواند کمکی برای گذران زندگی باشد.

عکس دکتر علیرضا نبی کارآفرین

ازدواج و تحصیل

علیرضا نبی در 19 سالگی و با یک خانواده فرهنگی  و کرد زبان ازدواج می کند. از زندگی شخصی و فرزندان او اطلاعات دقیقی در دست نیست. ایشان فارغ التحصیل رشته اقتصاد بین الملل در مقطع دکترا می باشند. 

عکس دکتر علیرضا نبی کارآفرین

از کارگاه چاپ تا احداث کارخانه

عیلرضا نبی در 17 سالگی با سعی و تلاش و ممارستی که از کودکی داشت توانست اولین کارگاه پاپ روی پارچه را بزند. سپس در 36 سالگی، اولین کارخانه خود را با 15 نفر برای تولید انواع فراورده های زیتون را تاسیس کرد. تعداد این کارخانه ها اکنون به عدد سه رسیده است.

نکته جالب درباره این کارخانه، شرایط استخدام آن است که بایستی سوءپیشینه داشته باشی و اغلب کسانی که در این کارخانه ها مشغول به کار هستند یا زن های بی سرپرست یا معتادان و مجرمانی هستند که دیگر مثل سابق نیستند. همه محصولات این کارخانه ها  به اروپا و آمریکا صادر می شوند.

عکس دکتر علیرضا نبی کارآفرین

سوابق و افتخارات

دکتر علیرضا نبی به عنوان کارآفرین و خیر شناخته است و توانسته در زمینه اشتغال فعالیت های خوبی را انجام دهد. ایشان علاوه بر مدیریت این کارخانه در زمینه های دیگر فعال هستند و افتخار آفرینی کرده اند که به بخشی از آنها اشاره خواهیم کرد: 

موسس بنیاد خیریه دکتر نبی

مسئول کمیته آموزش انجمن جرم شناسی شرق کشور

عضو مشاوران ارشد مجمع تشخیص مصلحت نظام

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات و مطالعات کاربردی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی

کارشناس صدا و سیما

و…

عکس دکتر علیرضا نبی کارآفرین

عکس دکتر علیرضا نبی کارآفرین

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.