بیوگرافی «الیف آدا» دختر کوچک ابراهیم تاتلیسس + اینستاگرام و زندگی شخصی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

الیف آدا تاتلیسس

الیف آدا دختر کوچک ابراهیم تاتلیسس خواننده معروف ترکیه ای می باشد. با بیوگرافی، عکس های او در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی الیف آدا

الیف آدا دختر کوچک ابراهیم تاتلیسس از همسرش آیشه گول ییلدیز می باشد. عکس های ایو این روزها در فضای مجازی بازنشر می شود و رابطه پدر و دختری خوبی با یکدیگر دارند. ابراهیم تاتلیسس نیز در برنامه ایبو شو الیف را دعوت کرده بود.

او در گفت و گویی در مورد دخترش الیف گفت بود که: دخترم الیف آدا می‌گوید، پدر چرا ترانه نمی‌خوانی؟ ترانه‌هایت را مدام از اینترنت گوش می‌دهم. اما اگر حالا ترانه بخوانم، دخترم می‌گوید این صدای پدر من نیست. او همچنین در خطاب به دخترش گفت:دخترم در دوران بدی به دنیا آمده‌ای. دلم می‌خواست روزهایی که می‌رقصیدم را ببینی.

  بیوگرافی «میثم قشلاقی» قهرمان بوکس تیم ملی و همسرش + مدال ها و افتخارات ورزشی

الیف آدا تاتلیسس

بیوگرافی ابراهیم تاتلیسس

ابراهیم تاتلیسس سال 1952 در شانلی اورفه ترکیه متولد شد. پدر او از عرب های ترکیه و مادرش از کردهای ترکیه بود، به همین دلیل نیز او به زبانهای عربی و کردی نیز تسلط دارد. ابراهیم تاتلیسس از خواننده های معروف ترکیه می باشد که طرفداران بسیاری دارد. او در ترکیه به امپراتور معروف است. تاتلیسس علاوه بر خوانندگی در زمینه رستوران داری و ساخت و ساز نیز فعالیت می کند و درکنار ان به ساخت برنامه های تلویزیونی در زمینه موسیقی نیز مشغول است. 

الیف آدا تاتلیسس

اینستاگرام

صفحه اینستاگرامی الیف آدا تاتلیسس به آدرس elifadatatlises  می باشد که 23.9kدنبال کننده دارد. 

الیف آدا تاتلیسس

الیف آدا تاتلیسس

الیف آدا تاتلیسس

الیف آدا تاتلیسس

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.