بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی کیست؟ + بیوگرافی و عکس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عکس های مرتضی اسماعیل کاشی

مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی است که با بیوگرافی و بررسی نقش او در این سریال می پردازیم. با ما همراه باشید

 

بیوگرافی مرتضی اسماعیل کاشی

مرتضی اسماعیل کاشی فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر می باشد. او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. فعالیت جدی او در عرصه تئاتر می باشد که با اجراهای خوبش توانسته جوایز مختلفی را کسب کند. او با فیلم سینمایی ارغوان جلوی دوربین رفت و بعد از آن چند فیلم سینمایی دیگر بازی نمود. حضور در سریال های نمایش خانگی نیز با سریال جیران در نقش خواجه رقم خورد.

  بیوگرافی و شهادت ستوان دوم "احسان پای خسته "افسر یگان ویژه خراسان رضوی توسط اوباش + عکس

عکس های مرتضی اسماعیل کاشی

خلاصه داستان سریال (بعد از آزادی)

سریال بعد از آزادی، داستانیست که دوران جنگ را در بر می گیرد و روایتگر  زندگی خانواده ای ست که در دوران جنگ درگیر مشکلاتی می شوند و سعی می کنند در کنار هم آن را حل کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: “هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود؛ بنده خدا اکثر مواقع تنها بود؛ بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش‌اش دنده عوض و بنزین جابه‌جا می‌کرد.

راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح‌ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره؛ اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان، چه می‌دونم استان‌های سردسیر و برف‌گیر.

این آخریا زیاد حالش میزون نبود، خودش چیزی نمی‌گفت، ولی ماها که می‌فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی‌تونه جاشونو پر کنه…” 

عکس های مرتضی اسماعیل کاشی

بازیگر نقش عارف در سریال (بعد از آزادی)

مرتضی اسماعیل کاشی بازیگر نقش عارف در سریال بعد از آزادی می باشد. او یکی از نقش های اصلی این سریال است. مرتضی اسماعیل کاشی تاکنون نقشی در سریال های تلویزیونی ایفا نکرده است و دلیل خود را برای انتخاب این سریال کارگردان و تهیه کننده سریال و همینطور فیلمنامه آن عنوان کرده است.

عکس های مرتضی اسماعیل کاشی

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.