بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی کیست؟ + زندگینامه و عکس های سریال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

 عکس های سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی

سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی است که با بیوگرافی و بررسی نقش او در این سریال می پردازیم. با ما همراه باشید

 

 

بیوگرافی سام کبودوند

سام کبودوند متولد سال 1361 و فارغ التحصیل رشته مهندسی معدن می باشد. او بازیگر تئاتر و تلویزیون می باشد و شروع فعالیت هنری خود را در دانشگاه و با تئاتر آغاز کرد. با سریال “گاهی به پشت سر نگاه کن” در تلویزیون دیده شد. در سینما فیلم “آذر، شهدخت، پرویز و دیگران” بازی نمود. عمده فعالیت او در تئاتر می باشد و جوایز متعددی در این عرصه کسب نموده است.

صفحه اینستاگرامی سام کبودوند به آدرس sam-kaboudvand  می باشد.

  بیوگرافی «ترلان پروانه» و ماجرای جنجالی ازدواجش + عکس های جدید

 عکس های سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی

خلاصه داستان سریال (بعد از آزادی)

بعد از آزادی سریالی در ژانر اجتماعی می باشد که روایتگر  زندگی خانواده ای ست که در دوران جنگ درگیر مشکلاتی می شوند و سعی می کنند در کنار هم آن را حل کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: “هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود؛ بنده خدا اکثر مواقع تنها بود؛ بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش‌اش دنده عوض و بنزین جابه‌جا می‌کرد.

راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح‌ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره؛ اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان، چه می‌دونم استان‌های سردسیر و برف‌گیر.

این آخریا زیاد حالش میزون نبود، خودش چیزی نمی‌گفت، ولی ماها که می‌فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی‌تونه جاشونو پر کنه…” 

 عکس های سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی

بازیگر نقش سهیل در سریال (بعد از آزادی)

سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی می باشد. او یکی از نقش های اصلی این سریال را بازی می کند. او در کنار عارف در تولید کنسرو و رب گوجه فرنگی تقلب می کنند که به دنبال دچار مشکلات بسیاری می شوند. سهیل ذاتا انسان بدی نیست و در شرایطی خاص مجبور به انجام این کار شده است و… .

 عکس های سام کبودوند بازیگر نقش سهیل در سریال بعد از آزادی

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.