اعضای شبکه کلاهبرداری «کینگ مانی» کیست؟ + انهدام و دستگیری اعضا کینگ مانی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس اعلام وزارت اطلاعات، بزرگترین شبکه‌ سازمان‌ یافته کلاهبرداری در سطح کشور توسط سربازان امام زمان (عج) شناسایی شدند

 

اعضای شبکه کلاهبرداری کینگ مانی کیست؟ + انهدام و دستگیری اعضا کینگ مانی

مطلب نیو – با کمک اطلاعات سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه‎ الشریف) یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور شناسایی و دستگیر شدند. خبر ها حاکی از این است که این رمز ارز جعلی با شبکه نتورک مارکتینگ بادران در ارتباط بوده است. 

پروژه کینگ مانی یکی از جدیدترین طرح‌های کلاهبرداری در حوزه ارزهای دیجیتال و نتورک است. بیشتر کاربران این پروژه مقیم ایران و یا اهل ایران هستند.

این باند تبهکار با کلاهبرداری افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارز جعلی کینگ‌مانی، مبالغ هنگفتی را از زیر مجموعه‌های خود کسب کردند. آنها با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمز ارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است.

اعضای شبکه کلاهبرداری کینگ مانی کیست؟ + انهدام و دستگیری اعضا کینگ مانی

طی عملیات انجام شده توسط سربازان گمنام اعضاء این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به‌دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی می‌باشد.

وزارت اطلاعات به سوداگران و کلاهبرداران حوزه‌ی رمز ارزها هشدار داد که چیزی از چشم ما پنهان نمیماند. همچنین به‌ دلیل وجود مخاطرات سرمایه‌گذاری در این قبیل بازارها، ار مردم خواست توجه بیشتری نمایند.

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.