اسکوچیچ گزینه جدید سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران / اسکوچیچ مربی تیم ملی فوتبال شد !

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک جمع بندی نهایی در فدراسیون فوتبال امروز اسکوچیچ به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال اعلام شد و در نهایت امکان دارد تا ساعات آینده او رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال اعلام گردد.

 

شرح خبر:

در یک تصمیم نهایی در فدراسیون فوتبال امروز اسکوچیچ به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال اعلام شد و در نهایت امکان دارد تا ساعاتی دیگر او  به عنوان سرمربی تیم فوتبال اعلام گردد.

بعداز مدت ها و معرفی گزینه های مختلف مثل علی دایی و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امروز قرعه به نام اسکوچیچ درآمد و او در بعضی خبرگزاریها رسما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اعلام شده است.

فدراسیون فوتبال در این خصوص اعلام کرد که در حین مذاکره با گزینه های دیگر در خصوص مربیگری تیم ملی با اسکوچیچ هم در این زمینه مذاکره شده و با توجه به عدم حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی،حضور اسکوچیچ در این سمت بسیار جدی تر شده و قوت گرفته است.

در خصوص قرارداد اسکوچیچ فدراسیون اعلام کرد که پیش نویس قرارداد این مربی آماده شده و این قرارداد احتمالاً در ساعت های آینده نهایی شده و به امضای طرفین خواهد رسید و اگر تمام مسائل به خوبی پیش برود به احتمال قوی تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال مشخص خواهد شد.

اسکوچیچ در فوتبال ایران:

پیش از اینکه قرارداد او با تیم صنعت نفت آبادان به پایان برسد در خصوص حضور وحید هاشمیان به عنوان سرمربی تیم ملی بحث‌های در فدراسیون مطرح گشت ولی در نهایت در بررسی تمام گزینه ها اسکوچیچ به عنوان بهترین گزینه و جمع بندی این بررسی ها مطرح گشته است.

این مربی 52 ساله قبل از این هدایت تیم‌های فولاد ،ملوان،خونه به خونه و صنعت نفت آبادان را در فوتبال ایران در کارنامه خود دارد.

  آخرین نقشه پراکندگی ویروس کرونا در کشور ( 7 اسفند 1398 )

 گفتنی است که در روزهای هفتم و دوازدهم فروردین ۹۹ تیم ملی ایران در  مسابقات مرحله مقدماتی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان تیم های فوتبال هنگ کنگ و کامبوج خواهد بود.

 

نشست پرماجرای اسکوچیچ

   

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را از قسمت دیدگاه ها (پایین صفحه) با ما با اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.